NOUS  ALUMNES:  Preinscripció curs 2019-2020

(excepte nivell C2.1)

ENSENYAMENTS  IMPARTITS A L’EOI DE L’HOSPITALET DE LLOBREGAT

ALEMANY:  A1 - A2 - B1 - B2.1 - B2.2  (A1 i B1 en horaris de matí o tarda; A2, B2.1 i B2.2 només tarda)
ANGLÈS:    A1 - A2 - B1 - B2.1 - B2.2 - C1 - C2.1  (d'A.1 fins a C.1 horaris de matí o tarda. C2.1 només tarda)
FRANCÈS:  A1 - A1a - A1b - A2 - B1 - B2.1 - B2.2 - C1   ( A1, A2, B1, B2.1, B2.2 en  horaris de matí o tarda. A1a, A1b i C1 només tarda)
ITALIÀ:       A1 - A2 - B1 - B2.1  (només horaris de tarda)

Horaris dels grups del curs 2019-2020: consulteu el web del centre

FORMALITZACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ (excepte nivell C2.1)

NORMATIVA:

Tota la informació general referent al procés de preinscripció de nous alumnes i oferta de places la trobareu al web del Departament d’Educació, excepte la concreció de les dates i hores de les proves de nivell en el nostre centre, que només es publiquen en aquest web.

PROCEDIMENT:

La inscripció es realitza obligatòriament a través de l’aplicatiu de preinscripció. Llegiu atentament tota la informació que hi trobareu abans de tramitar la vostra sol·licitud.

CALENDARI ABREUJAT:

ALUMNES QUE ES PREINSCRIUEN PER A FER TEST DE NIVELL: Informació addicional

A més d’en aquestes dates, per accedir als cursos on encara quedin places vacants també es realitzaran proves de nivell d'alemany, francès i italià a partir del dia 27 de setembre durant l’horari d’atenció al públic de secretaria. Els interessats podran sol·licitar la prova a consergeria a la seva arribada al centre.

En el cas d'anglès, per accedir als cursos on encara quedin places vacants també es realitzaran proves de nivell el dia 27 de setembre a les 11 h. La realització de la prova no requereix inscripció prèvia i es recomana estar present al centre quinze minuts abans de l'hora d'inici de la prova. Posteriorment, i en cas de places vacants, hi haurà una nova convocatòria de tes de nivell el dia 4 d'octubre a les 11h que tampoc requerirà inscripció prèvia.

El dia 26 de setembre a partir de les 15 h es podrà consultar al web del centre el nombre de places vacants provisionals de cada grup a l’apartat ‘Horaris curs 2019-2020’, Cal tenir present que es tracta d'un recompte provisional, atès que la matrícula telemàtica d'alumnes en llista d'espera romandrà oberta al llarg de tot el dia 26 de setembre. El recompte definitiu de places vacants de cada grup es publicarà el dia 27 a les 9.30 h i s'anirà actualitzant periòdicament.

Itinerari resumit per alumnes amb coneixements previs de l'idioma