NOUS  ALUMNES:  Preinscripció curs 2017-2018

ENSENYAMENTS  IMPARTITS A L’EOI DE L’HOSPITALET DE LLOBREGAT

ALEMANY:  1-2-3-4-5            (1r i 2n curs en horaris de matí o tarda; 3r, 4t i 5è curs només tarda)
ANGLÈS:    1-2-3-4-5-C1      (horaris de matí o tarda)
FRANCÈS:  1-2-3-4-5-C1     (de 1r a 5è en  horaris de matí o tarda. C1 només tarda)
ITALIÀ:        1-2-3-4-5           (només horaris de tarda)

Horaris dels grups del curs 2017-2018: consulteu el web del centre

FORMALITZACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ

NORMATIVA:

Tota la informació referent al procés de preinscripció de nous alumnes i oferta de places la trobareu al web del Departament d’Ensenyament.

PROCEDIMENT:

La inscripció es realitza obligatòriament a través de l’aplicatiu de preinscripció. Llegiu atentament tota la informació que hi trobareu abans de tramitar la vostra sol·licitud.

CALENDARI ABREUJAT:

ALUMNES QUE ES PREINSCRIUEN PER A FER TEST DE NIVELL: Informació addicional

A més d’en aquestes dates, per accedir als cursos on encara quedin places vacants també es realitzaran proves de nivell d'alemany, francès i italià a partir del dia 29 de setembre durant l’horari d’atenció al públic de secretaria. Els interessats podran sol·licitar la prova a consergeria a la seva arribada al centre.

En el cas d'anglès, per accedir als cursos on encara quedin places vacants també es realitzaran proves de nivell el dia 29 de setembre a les 10:30 h. La realització de la prova no requereix inscripció prèvia i es recomana estar present al centre deu minuts abans de l'hora d'inici de la prova.

A partir de les 18:00 h. del dia 28 de setembre es podrà consultar al web del centre el nombre de places vacants de cada grup a l’apartat ‘Horaris curs 2017-2018’.