Pànol de la costa

Sortir de l'autopista AP-7 a Lloret-Blanes, sortida 9, i continuar direcció Lloret de Mar-Blanes.

Com arribar?
Amb vehicle:
Des de Barcelona

Per la N II, a l'arribar al km 675.8, s'ha d'agafar la sortida per la B-682, i després de Palafolls s'arriba a Blanes. S'ha de baixar per la segona rotonda, que diu "Centre".
Sortir de l'autopista C-32 a Palafolls i accedir a la carretera d'accés a la Costa Brava (NII) direcció Blanes (Girona).
Sortir de l'autopista AP-7 a Hostalric, sortida 10, passar la població de Tordera i continuar per la carretera de Tordera direcció Blanes (Girona).

Plànol de la vila
Continua endavant fins arribar a la rotonda "Girola dels Focs", gira seguint la indicació que diu "Centre" i baixa pel carrer Anselm Clavé per entrar al centre de la vila. Continua baixant, un cop passada una benzinera que està a l'esquerra, baixa uns pocs metres fins a trobar a mà dreta el carrer Jaume Arcelós, aquesta mateixa cantonada entre Anselm Clavè i Jaume Arcelós està la Casa de Cultura i aquí està l'Escola Oficial d'Idiomes de Blanes.
Pots agafar el tren de rodalies que va per la Costa "línia C1 color blau" Barcelona-Blanes / Barcelona-Maçanet-Massanes i baixa a l'estació de Blanes.
Si vens amb el tren que va per l'interior "línia C2 color verd" Barcelona-Maçanet-Massanes has de baixar i fer transbord a Maçanet-Massanes i pujar al tren de rodalies "linia C1 color blau" i baixar a l'estació de Blanes.
Agafa l'autobús que t'estarà esperant a l'estació i que et portarà al centre de la vila de Blanes, baixa a la parada que està just després de passar la benzinera al carrer Anselm Clavè i a molts pocs metres a la mateixa vorera trobaras la cantonada entre Anselm Clavè i Jaume Arcelós: és la Casa de Cultura i aquí està l'Escola Oficial d'Idiomes de Blanes.
Des de Girona
Des de Lloret de Mar
Accedir a la carretera GI-682 d'accés a la Costa Brava direcció Blanes (Girona).
Amb la RENFE:
torna inici