torna inici

Instal·lacions
EDIFICI, EQUIPAMENT I SERVEIS A L'ALUMNAT
L'edifici de la Casa de Cultura està al centre de Blanes, té dues plantes i compta amb rampa d'accés i serveis per a minusvàlids, així com d'ascensor. Els espais són amples i molt bé il·luminats. Aquest any, l'EOI comparteix les instal·lacions amb la Universitat Oberta de Catalunya, la Universitat Nacional a Distància i el Consorci de Normalització Lingüística.
LES AULES
l'EOI de Blanes disposa d'aules perfectament equipades amb TV, DVD, vídeo, projector de transparències i equip de so preparat per fer servir cassettes i CD's.
Actualment, tenim dues aules que també disposen d'ordinador amb connexió a internet d'ADSL, retroprojector i sistema d'audio 5.1 Dolby Digital. És el nostre objectiu però, que en un futur inmediat totes les aules disposin també d'aquest últim equipament.
MEDIATECA
AULA D'INFORMÀTICA
Un dels serveis més valorats a la nostra EOI és, sens dubte, la mediateca. En aquest moment a l'EOI de Blanes el servei de préstec està informatitzat amb el programa Liber, on els alumnes poden trobar material per tots els idiomes que s'imparteixen a l'escola.
A la mediateca els alumnes disposen de: premsa internacional, publicacions mensuals, llibres de lectura originals amb audio, llibres de lectura adaptades amb audio, pel·licules en DVD, vídeo, col·leccions de sèries de TV, CD d'audio i de música i cassettes. No obstant, continuem treballant amb il·lusió per ampliar aquest servei.
La nostra aula d'informàtica disposa de 15 ordinadors per ser utilitzats per als alumnes, amb connexió a Internet a través de la línia d'ADSL i CD-ROM's de tots els idiomes i nivells per a l'aprenentatge de manera autònoma i interactiva. L'aula d'informàtica és una eina d'ensenyament d'idiomes imprescindible avui dia, que ens permet incorporar les noves tecnologies a la nostra tasca docent.