ESCOLA OFICIAL D'IDIOMES BLANES

ANGLÈS - 3r, 4t i 5è nivell

FRANCÈS - tots

Atenció,
Heu de presentar-vos al departament d'alumnat de l'escola el dia i hora que us indiquem.
Recordeu que si no us presenteu a l'hora indicada (vosaltres o la persona que us faci la matrícula) perdreu el torn i que, per tant, no podreu matricular-vos fins que s'hagin matriculat tots els altres alumnes convocats el mateix dia.
Documentació necessària:
Papereta del curs anterior.
Títol de família nombrosa, original i fotocòpia (si s'escau).
El pagament es farà, dins d'un termini de 24h a qualsevol oficina de "Caixa de Girona", amb els rebuts que us lliurarem al departament d'alumnat quan us matriculeu.

RENÚNCIA DE MATRÍCULA
Els alumnes que vau presentar la renúncia de matrícula per escrit al departament d'alumnat abans del 21 de desembre, la teniu tots acceptada, per tant, heu de fer la cerca per ordre alfabètic com antics alumnes.

L'inici del curs escolar serà el dilluns 22 de setembre (grups de dl/dc) i el dimarts 23 de setembre (grups de dt/dj). El curs acabarà a finals de maig.

Heu de fer la cerca per idioma i per ordre alfabètic