Library: take a look on the new books - Bibliothèque: allez jeter un coup d'oeil à nos nouveautés

La biblioteca de l'EOI de Mollet del Vallès disposa de servei de préstec de llibres i DVDs. Hi trobareu llibres, DVDs i revistes en els diferents idiomes que s'imparteixen a l'EOI.

Serveis

El servei de consulta i préstec és exclusiu per a l'alumnat oficial, per al professorat i per al personal de l'escola. Cal que l'alumnat tingui el carnet de l'escola en el moment d'agafar material en préstec. També es disposa de connexió gratuïta a internet.

Catàleg

Podeu consultar el catàleg de la biblioteca en aquest enllaç.

Normativa de préstec

Per a poder fer ús del servei de préstec, cal portar el carnet de la Biblioteca amb el segell de l'EOI de Mollet del Vallès.

La durada dels préstecs és la següent:

Llibres i revistes: dues setmanes.
DVDs: una setmana.

Quantitat màxima de material que es pot endur en préstec: 2 unitats

Queda exclòs de préstec el material normalment considerat de consulta (diccionaris i altre material de suport a l'aprenentatge).

Es pot renovar el préstec personalment o bé per correu electrònic.

Per al bon funcionament del servei de préstec us recordem que cal ser puntual a l'hora de retornar els documents. Si, per algun motiu no pots retornar el material en el moment que pertoqui, cal avisar la biblioteca al correu electrònic següent: eoimolletbiblioteca@hotmail.com.

La pèrdua, deteriorament o no retorn del material prestat, implica la seva reposició per part de la persona que l'hagi perdut. Si s'hi negués, perdria el dret d'utilitzar el servei de préstec.

Carnet de la biblioteca

Instruccions:

1. Imprimiu el carnet i retalleu per la línia de punts
2. Completeu el carnet amb les vostres dades
3. Demaneu a l'Escola que us el segelli. Caldrà acreditar l'abonament de la quota de 30€ per a segellar el carnet.

Descarregueu el carnet aquí

Horari d'obertura de la biblioteca:

De dilluns a dijous de 17:00 a 19:00 hores, des de l'3 d'octubre de 2016 fins el 31 de maig de 2017.

Carnet d'estudiant - Carnet de la biblioteca