Certificats de nivell bàsic i Certificats nivell intermedi.

Els alumnes que heu aprovat el curs de segon podeu passar a recollir el certificat que acredita que heu superat el nivell bàsic i, els alumnes que heu aprovat tercer, el certificat de nivell intermedi. Només cal que passeu pel departament d'alumnat amb un justificant d'identitat. També podeu autoritzar algú a recollir-lo en el vostre nom. Aquesta persona haurà de presentar l'autorització que li haureu fet i la còpia del vostre document d'identitat.

Certificats de nivell Avançat

Els alumnes que heu aprovat cinquè podeu demanar el títol de Certificat de nivell avançat. Es tracta d'un títol oficial i per tant, per aconseguir-ho, s'ha de sol·licitar personalment al departament d'alumnat de l'EOI corresponent. Després haureu de pagar una taxa de lliurament. Estan exempts de taxa els alumnes que tenen el carnet de família nombrosa de categoria especial, els alumnes amb discapacitat igual o superior a 33% i les víctimes de terrorisme.

Quan ens hagueu portat el rebut de pagament de les taxes degudament validat pel banc, es cursarà la sol·licitud a l'organisme encarregat de l'expedició dels títols i, en el moment que el tinguem, us avisarem.

TAXA PER EXPEDICIÓ DE TÍTOLS ACADÈMICS I PROFESSIONALS

Certificat avançat d'idiomes

Taxa ordinària: 72,05 €

Taxa per família nombrosa de caràcter general o per família monoparental (aplicant la reducció del 50%): 36,05 €

Les famílies nombroses de caràcter especial, les persones que acreditin una discapacitat igual o superior al 33% i les víctimes del terrorisme estan exemptes d'abonar la taxa.