INFORMACIÓ SOBRE L'ACCÉS AL NIVELL C1 (CURS 2014-2015)

Per formalitzar la matrícula al nivell C1 cal presentar el Certificat de Nivell Avançat o el resguard d'haver-lo sol·licitat.

1. Alumnes de l'EOI de Mollet del Vallès que hagin obtingut el Certificat de Nivell Avançat d'anglès al juny de 2014.
- Hauran de matricular-se per via telemàtica durant el mes de juliol segons el calendari de matrícula d'antics alumnes, d'acord amb la disponibilitat de places.
- Us recordem que el nombre de places vacants en el nivell C1 és limitat. Si esteu interessats en cursar aquest nivell i no obteniu plaça al juliol, podeu enviar un correu electrònic a l'escola notificant el vostre interès per tal que us puguem contactar si es produís alguna vacant posteriorment. En cas de vacant, les possibles places s'adjudicaran per ordre descendent de nota.

2. Alumnes oficials de 5è de francès del curs 2013-2014 de l'EOI de Mollet del Vallès.
- Cal presentar la sol·licitud d'accés al nivell C1 a la secretaria de l'EOI de Mollet del Vallès els dies 2 i 3 de juliol de 2014.
- La matrícula es realitzarà els dies 8 al 14 de juliol de 2014, telemàticament, a través de la pàgina web de l'escola on es vulgui cursar estudis, seguint l'ordre decreixent de la nota obtinguda a la prova de certificació del nivell avançat.

3. Alumnes que han obtingut el Certificat de Nivell Avançat d'anglès a l'EOI de Mollet del Vallès en cursos anteriors al 2013-2014.
- Cal presentar la sol·licitud d'accés al nivell C1 a la secretaria de l'EOI de Mollet del Vallès entre els dies 7 i 11 de juliol de 2014.
- D'acord amb la disponibilitat de places, l'escola enviarà per correu electrònic a cada sol·licitant, abans del 22 de juliol, una convocatòria per realitzar una prova d'accés.
- La prova d'accés es realitzarà el dia 3 de setembre.
- D'acord amb la disponibilitat de places, l'escola farà pública el dia 5 de setembre la convocatòria de matrícula, seguint l'ordre decreixent de la nota obtinguda a la prova d'accés al nivell C1.
- La matrícula es realitzarà presencialment els dies 8 o 9 de setembre de 2014.

4. Alumnes de l'EOI de Mollet del Vallès matriculats al nivell C1 d'anglès el curs 2013-2014 i que no hagin superat el curs.
- Hauran de matricular-se per via telemàtica durant el mes de juliol segons el calendari de matrícula d'antics alumnes.

5. Candidats en règim lliure que han obtingut el certificat de nivell avançat a les convocatòries de febrer o juny de 2014.
- Cal presentar la sol·licitud d'accés al nivell C1 a l'escola on es vulgui cursar estudis, entre els dies 7 i l'11 de juliol de 2014.
- D'acord amb la disponibilitat de places, l'escola farà pública el dia 5 de setembre una convocatòria de matrícula, seguint l'ordre decreixent de la nota obtinguda a la prova de certificació del nivell avançat.
- La matrícula es realitzarà presencialment els dies 8 o 9 de setembre de 2014, a l'escola on s'ha demanat la plaça.