Documentació necessària per a la matrícula

Alumnes majors d'edat:
- DNI, NIE o passaport
(original i fotocòpia)
- Documentació justificativa, si és el cas, de reducció o exempció de taxa (original i fotocòpia)
- 4 fotografies amb el nom i cognoms al darrera

Alumnes menors d'edat:
La mateixa documentació que els alumnes majors d'edat especificada a dalt més:
- DNI del pare, mare o tutor legal (original i fotocòpia)
- Els menors de 16 anys hauran de portar un certificat del centre on estudien que informi de la llengua estrangera que estan cursant com a primera opció.
- Els alumnes menors d'edat que estiguin cursant 3r o 4t d'ESO no podran matricular-se en cap horari que coincideixi ni parcialment ni totalment amb el seu horari lectiu d'ensenyament obligatori. Per demostrar aquesta condició i en cas de voler matricular-se en la franja horària de 16:00 a 18:30, hauran de portar un certificat dels seus corresponents centres escolars on s'especifiqui el seu horari lectiu diari d'ensenyament obligatori.

ÉS IMPRESCINDIBLE QUE TOTS ELS ALUMNES MENORS D'EDAT VINGUIN ACOMPANYATS DEL SEU PARE, MARE O TUTOR LEGAL EN EL MOMENT DE FORMALITZAR LA MATRÍCULA.

Els alumnes que es matriculin en un nivell superior a primer curs sense haver fet prova de nivell hauran d'aportar necessàriament la documentació acreditativa de l'exempció del test de nivell, segons les circumstàncies descrites a la pàgina de preinscripció del Departament d'Ensenyament.

En el cas que no pugueu matricular-vos personalment, podeu autoritzar algú a que us matriculi en el vostre nom. En aquest cas caldrà aportar tota la documentació necessària per a la matrícula i, a més, una autorització signada en què us identifiqueu vosaltres, identifiqueu també la persona a la que autoritzeu i indiqueu a quin tràmit l'autoritzeu. La persona que us representi ha de portar el seu DNI original i fotocòpia.