La nostra escola

Les escoles oficials d'idiomes són centres públics especialitzats en l'ensenyament d'idiomes moderns a nivell no universitari. Els estudis que s'hi imparteixen estan organitzats en diversos cursos d'una durada aproximada de 150 hores cadascun.

Les titulacions que es poden obtenir a les EOI de Catalunya són les següents:

- Certificat de Nivell Bàsic, en aprovar el segon curs,
- Certificat de Nivell Intermedi, en aprovar el tercer curs,
- Certificat de Nivell Avançat, en aprovar cinquè,
- Certificat de Nivell C1.

Trobareu més informació sobre els certificats a la pàgina del Departament d'Ensenyament.

Al nostre centre es poden estudiar els següents idiomes i nivells: 1r, 2n, 3r, 4t i 5è de francès i 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i C1 d'anglès.

La nostra escola està situada a l'edifici de l'antiga Escola Universitària de Medi Ambient i, des del setembre de 2011 compartim espai amb l'Institut Aiguaviva.

La ubicació de l'escola facilita l'accés tant per als alumnes del municipi com per als qui vulguin venir-hi des d'altres poblacions del Vallès Oriental.

Aquí teniu les nostres dades per si ens voleu visitar o contactar:

@ eoimollet@xtec.cat

Rambla de Pompeu Fabra, 1