LA PROFESSIÓ TÈCNIC EN CURES AUXILIARS D’INFERMERIA CICLE FORMATIU GRAU MIG
La borsa de treball permet augmentar les possibilitats dels nostres alumnes a l'hora d'incorporar-se al món laboral. Aquesta és una secció interactiva que pretén contribuir a l'actualització de les dades d'alumnes i ex-alumnes. Ajuda'ns a fer-ho enviant un correu electrònic per renovar les teves dades. Les empreses poden trobar en aquesta iniciativa una manera senzilla de contactar amb el personal qualificat que necessiten. Si voleu col·laborar amb nosaltres, envieu un correu electrònic amb les principals característiques del lloc de treball que oferiu, i ens posarem en contacte en la major brevetat possible.
Empreses
Borsa de Treball
Alumnes
L'ESCOLA EL CICLE LA PROFESSIÓ ENLLAÇOS NOTA LEGAL CONTACTE
Prat de la Riba, 89 - 08222 Terrassa (Barcelona) | Telèfons 937 859 876 - 620 702 831
Centre Concertat i Homologat pel Departament d’Ensenyament
La Professió
Disposem d'un fòrum de trobada entre els alumnes i una gran diversitat d'empreses del sector. Es tracta d'una borsa de treball dinàmica i àmplia que beneficia tant a les empreses com als nous professionals preparats per l'Escola.

En acabar el curs, els nostres alumnes disposen del títol de Tècnic en Cures Auxiliars d'Infermeria,

que els capacita per exercir tasques molt diverses dins de l'àmbit sanitari:

Auxiliar d'infermeria clínica

Auxiliar d'atenció primària

Auxiliar buco-dental

Auxiliar geriàtric

Auxiliar pediàtric

Auxiliar d'esterilització

Auxiliar d'unitats especials

Auxiliar de balneari

Auxiliar de salut mental

Auxiliar de cures d'infermeria a domicili