TALLER DE CUINA I CASTANYADA

El dimarts , dia 31 d’octubre , vam celebrar la castanyada a l’escola.Vam aprofitar la festa per fer un taller de cuina .

El taller de cuina va consistir en fer galetes amb fruits de tardor . Les professores van distribuir els alumnes i els ingredients de la recepta en tres grups . Cada grup es va encarregar de barrejar els ingredients (farina , mantega , un ou , sucre morè , sucre blanc i un pols de canyella ) en un bol. Un cop ben barrejada la massa,la vam estendre, amb un corró, damunt d’una taula prèviament enfarinada perquè no s’enganxés a la superfície. Tot seguit vam agafar uns motlles de diferents formes (de bolet,flor,estrella,lluna,cor,...) i vam anar formant les galetes. Un cop llestes, ens vam disposar a adornar-les amb fruits secs i poma i , cap al microones !!

Quina olor de mantega que feien! Malgrat la fal·lera que tots teníem per tastar-les ens vam haver d’esperar que es refredessin.

Mentrestant vam anar al porxo a menjar-nos les castanyes que havien preparat les mestres.Vam jugar una estona i, a menjar galetes falta gent! Mmm..., que bones!

Per acabar, vam agafar un sobre de colors,que ens varen donar les mestres, i cadascun de nosaltres va escollir tres galetes, les vam ficar dins del sobre i ens les vam endur cap a casa .

Aquí sota podeu veure algunes imatges de tot plegat...