Entrega de premis del XXIXé Concurs per a la Joventut 2007 d'Òmnium Cultural

El divendres 29 de febrer de 2008 a les 6 de la tarda vam participar, molts petits i més grans de l'escola d'Ordis, a l'entrega de premis abans esmentada. Els de Cicle inicial i 3r havien pogut participar-hi en un recital de poesia entorn de l'autora empordanesa Montserrat Vayreta. Els més grans, de 4t a 5è (no teníem 6è aquest curs), van participar-hi amb un treball escrit. A l'escola vam tenir-hi els següents premiats:

• Yenny González i Laia Busquets en l'apartat de recitació.
  • Marc Vilà en l'apartat de redacció escrita.

Abans de l'entrega de premis hi va haver un espectacle que va consistir en una escenificació infantil de l'obra de Jacint Verdaguer, l'Atlàntida, on vam poder apreciar la seva poesia, tot i que sovint era de difícil comprensió. Sort dels tres artistes que amb la seva música, les figures de fang i els seus aclariments ens facilitaven la seva comprensió!

Es va finalitzar amb l'entrega de premis a tot un seguit d'alumnes de diferents escoles i instituts de la nostra comarca. Al final no hi va faltar la foto de grup amb tots els premiats.

Veieu-ne unes quantes imatges...