Si teniu més fotos de la cavalcada de reis 2014 ens les podeu enviar a: reginahortamanel@yahoo.es  i les penjarem a la nostra web.

Galeria d'imatges.

SORTIDA A MERCAFLORS

SORTIDA  AL PORT

El 3r. trimestre de Llar 2.

Vídeo Fotos
Si teniu més fotos de la cursa ens les podeu enviar a: reginahortamanel@yahoo.es  i les penjarem a la nostra web.
ANUNCI VERSIÓ REGINA 2013
Gràcies per la vostra participació i col·laboració.  Aquest any s'han recaudat 206 € per a la Marató.
PROJECTE ORIGAMI
web del projecte
Fes la teva Grua: vídeo.

L'AMPA té definides dues propostes per tal de poder realitzar el reciclatge de llibres.  Aviat rebreu una circular on podreu votar quina us sembla millor.  Feu un cop d'ull a les dues:

PROPOSTA  1 PROPOSTA 2

REFORMES A LA CUINA.

Activitats per a alumnes. Servei educatiu audiovisual. Recull de recursos i pàgines educatives. Traducció i corrector de català. Servei i recursos educatius per a  alumnes i familiars. Enciclopèdia lliure i interactiva. Servei meteorològic de Catalunya.
Biblioteca de Can Mariner a Horta. Activitats per a les famílies al Caixa Fòrum de Barcelona. Totes les imatges i fotos que apareixen en aquesta web tenen el consentiment dels pares o tutors.  Si voleu adreçar una consulta, aportar altres imatges o demanar l'eliminació d'alguna envieu un missatge a: webmaster (Manel Pérez):   reginahortamanel@yahoo.es
Compatible amb aquests navegadors.

Informa't sobre les nostres polítiques de privacitat i aspectes legals de la web

Informate sobre nuestras políticas de privacidad i aspectos legales de la web
Accés des de l'escola. Accés des de casa. TN 5 segons TN Matí TN Barrufets fotos Ed. Infantil Fotos Primaria i ESO Video Infantil video patinatge video cicle inicial video cicle meitjà video cicle superior video 123 ESO video 4 ESO

vídeo sobre l'escola Regina Carmeli Horta