Basement Ghost © 2010 Portal Col.legi Salesians Sabadell

Servei de Menjador Escolar
El menjador escolar, a més de donar un servei a les famílies, vol ser un servei per educar els alumnes, tot completant la tasca de les famílies des de casa, i ajudar-los a aconseguir uns bons hàbits alimentaris, una correcta utilització dels estris i uns bons hàbits d'higiene i ordre durant l'àpat.

Es treballen els hàbits i normes establerts a nivell general per tota l'escola i , a més, els hàbits higiènics i alimentaris apropiats a cada edat.

Hàbits higiènics com :
* rentar-se les mans abans i després dels àpats
* fer servir els tovallons
* menjar amb els coberts
* rentar-se les dents en acabar

Hàbits alimentaris com :
* menjar de tot, seguint una dieta equilibrada
* acabar-se el menjar
* fer servir els coberts
* adoptar una postura correcta
* menjar sense aixecar-se
* posar-se i netejar la safata en acabar , . . .

Per a tot el personal que treballa en aquest servei l'objectiu dels darrers cursos ha estat sempre el mateix : MILLORAR LA QUALITAT DEL NOSTRE SERVEI de forma constant.
Per aquest motiu ens reunim periòdicament per comentar el funcionament general i prendre decisions segons les necessitats i/o dificultats observades .

Monitors de temps menjador
Carles Martínez, Baltasar Domínguz, Lourdes Pérez i Equip Fundació Pere Tarrés