capçalera

Telf. i fax: 93 666 14 85
comptador de visites

11 de novembre de 2019

El 31 d'octubre vam celebrar a l'escola la festa de la Castanyada amb uns castanyers i castanyeres d'excepció!!!

foto castanyers/es

Tots vam gaudir molt menjant castanyes i els panellets fets al taller de cuina. Després vam cantar i ballar plegats.

A la sortida ens esperava una sorpresa "terrorífica"!!!

foto mares associació halloween

Felicitats a les mares que ho van organitzar i ens van fer gaudir d'un fi de festa mooooolt dolç.

30 d'octubre de 2019

Hola famílies!!! A l'escola ja fa uns dies que es respiren aires de tardor...

foto decoració entrada foto treballs tardor

Al taller de cuina els nois i noies estan preparant panellets i galetes terrorífiques.

foto galetes

Demà dijous ens trobarem a la tarda per celebrar la festa de la CASTANYADA i menjar-nos-ho plegats.

dibuix castanyera

A la sortida les mares de la junta de l'associació tenen preparades unes activitats xulíssimes, no us les perdeu!

RECORDEU: divendres 1 i dilluns 4 de novembre no hi ha escola, ens retrobem el dimarts 5.

Que gaudiu del pont!

21 d'octubre de 2019

imatge reunió famílies

Us recordem que aquest dimecres 23 tindrà lloc la presentació del curs per part de l'associació (17:00) i les reunions d'aula (17:30)

Us hi esperem a tots, no us ho podeu perdre!

20 d'octubre de 2019

Aquest curs les aules dels grans han posat en marxa un nou projecte per treballar la competència lingüística i digital
dels seus alumnes: REPORTERS

El resultat de la feina feta és la revista que us deixem a continuació.

Revista Octubre 19
Read more publications on Calaméo

Esperem amb moltes ganes poder llegir el següent número!!!

17 d'octubre de 2019

Ahir va haver a l'escola una xerrada sobre la protecció legal a una persona amb discapacitat: Tutela i capacitats

dins del programa TALLER DE FAMÍLIES 2019 de DINCAT.

Us deixem la valoració que en fa la Verònica, presidenta de l'Associació:

¡Hola Familia!

Quisiera dar las gracias de forma pública al abogado Jordi Durá que se ha desplazado a l'Escola Tramuntana para hablarnos sobre cómo podemos proteger mejor a nuestros hijos/as y tutelados/as y qué pasos debemos dar para ello.

Os paso una foto del evento donde todos los asistentes estábamos muy atentos a sus explicaciones y muchos de nosotros tomábamos notas.

Jordi es papá de una chica (bueno, de una mujer ya, pues tiene 30 años) con Síndrome de Down y además es abogado.

Conoce de primera mano todos nuestras preocupaciones, temores y pensamientos y nos ha hablado de padre a padre/madre o tutelado/a, solo que con conocimientos expertos sobre el tema de tutela y capacidades.

Nos ha resuelto dudas y nos ha aconsejado sobre cómo proceder en un futuro cercano.

¿Y sabes qué, Familia?

Que estará de nuevo con nosotros el miércoles 11-diciembre para hablarnos de Testamento y Patrimonio protegido.

Resérvate esta fecha en tu agenda si quieres que alguien que conoce bien tus inquietudes y ya ha pasado por lo mismo que tú venga a hablarte de estos temas con conocimiento y experiencia.

Cuando se acerque la fecha abriré convocatoria (igual que hice con esta charla) y espero ver que te apuntas a venir.

Vale la pena, sin lugar a dudas.

Un abrazo,

Verónica

foto de la xerrada

10 d'octubre de 2019

Us recordem que demà (divendres 11) és festa local a Sant Feliu, aprofiteu i sortiu a gaudir de la Festa de Tardor!!!

cartell festa de tardro

8 d'octubre de 2019

Ja ha passat setembre!!! I a l'escola no hem parat de fer activitats :)

La classe de Ponent va anar a fer vela, les classes de Mestral, Xaloc i Garbí van anar al Carrousel de la Guàrdia Urbana a

Barcelona, i les classes de Gregal i Llevant van fer equitació.

Tots s'ho van passar molt bé i van gaudir molt de les diferents activitats.

Us deixem algunes fotos perquè ho pugueu comprovar

enllaç a les fotos de les activitats

10 de setembre de 2019

Famílies, nois, noies, nenes i nens, tenim moltes ganes de veure-us i que ens expliqueu com han anat les vacances!!!

Ens retrobem dijous 12 a les 9:00

Un món de reptes i il·lusions, benvinguts al nou curs

:

Free counter and web stats