capçalera

enllaços

enllaç al menú del mes
El menú del mes

Enllaç al canal de vídeos de l'escola creat durant el confinament
Accés directe al canal de vídeos de l'escola
creat durant el confinament del tercer
trimestre del curs 19-20

bústiaContacta'ns

Passatge de Sant Joan, 87
08980 - Sant Feliu de Llobregat
Telf.: 93 666 14 85
comptador de visites

08 d'octubre de 2020

Benvolgudes famílies, aquesta setmana hem fet les reunions de classe en format telemàtic.

Us volem agrair l'esforç que heu fet per poder-vos connectar i participar.

Durant les reunions es va presentar un vídeo de l'Associació, us deixem l'enllaç per qui no va poder assistir:

enllaç a la presentació de l'Associació

05 d'octubre de 2020

David DEP

30 de setembre de 2020

reunions de famílies

Les reunions de classe aquest curs seran via telemàtica.

GREGAL, LLEVANT i MESTRAL, la reunió de classe serà el dilluns 5 d'octubre a les 17:30

PONENT, GARBÍ i XALOC, la reunió de classe serà el dimecres 7 d'octubre a les 17:30

Cada família rebrà un mail de la tutora del seu fill/a amb l'enllaç per la reunió.

16 de setembre de 2020

Les entrades i sortides de l'escola estan funcionant genial! Volem agrair a l'Ajuntament de Sant Feliu que ens hagi pintat

unes indicacions als dos accessos a l'escola per ajudar-nos a mantenir la distància de seguretat.

porta principal escola

Per la porta principal entren els grups de Gregal, Llevant i Mestral.

foto porta pati

Per la porta del pati entren els grups de Ponent, Garbí i Xaloc.

15 de setembre de 2020

Aquest curs ha vingut ple de protocols i canvis en l'organització de l'escola,

però també ens ha portat alguna sorpresa ben xula, com els estoigs i les noves agendes!

foto estoigs i agendes

14 de setembre de 2020

Avui el Pepet ha donat la benvinguda als alumnes de l'escola.

Com podeu veure ell també s'ha posat mascareta!!!

foto Pepet amb mascareta

13 de setembre de 2020
Feliç inici de curs

Us esperem amb moltes ganes de retrobar-vos a tots i a totes!!!

Recordeu l'horari d'entrades:

Per la porta principal,
GREGAL     9:00
LLEVANT    9:05
MESTRAL    9:10

Per la porta del pati,
PONENT    9:00
GARBÍ      9:05
XALOC    9:10

cal portar mascareta a l'escola

normes entrades i sortides escola

infografia símptomes
12 de setembre de 2020

Us deixem l'enllaç al Pla d'obertura de l'escola que ha elaborat l'equip directiu seguint les instrucions del

Departament d'educació en el marc de la pandèmia per COVID-19.

Pla d'obertura curs 2020-21 Escola Tramuntana

S'ha informat d'aquest pla a la Inspecció Educativa i al Consell Educatiu de l'escola.

10 de setembre de 2020

Bon inici de curs!

Us esperem avui a les 17:00 a la reunió telemàtica  per poder compartir les mesures que cal tenir presents aquests any
i  donar resposta als dubtes que tingueu.
Us hem enviat l'enllaç del meet al vostre correu electrònic.
04 de setembre de 2020

infografia amb les mesures recomanades a l'escola

03 de setembre de 2020

Bon dia famílies, esperem que l'estiu hagi anat el millor possible, ja falta poquet per veure'ns de nou!

Des de l'escola fa dies que estem treballant perquè la tornada dels alumnes es faci de la millor manera possible.

Les classes comencen el dilluns 14 i hi haurà servei de transport escolar i menjador.

Aquest any hem de tenir més cura que mai per tal que tot surti bé i fer de l'escola un entorn el més segur possible per tota la comunitat educativa.

La propera setmana us enviarem un mail amb informació concreta sobre com durem a terme les entrades i sortides, organització de grups, protocols...

Us fem arribar la carta de la consellera de Salut i del conseller d'Educació de

Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles

també l'annex "Altres recomanacions i procediment d'actuació", per tal que en tingueu coneixement.

També us volem informar que està obert el termini per demanar  els Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

convocats pel Ministeri d'Educació i Formació Professional.

es famílies que ho vulgueu demanar des de l'escola, heu de trucar a l'escola i demanar cita a l'Àngels.

Amb motiu de la normativa de protecció de dades cal fer aquest tràmit de forma presencial.

Com sempre, estem a la vostra disposició si teniu qualsevol dubte o necessiteu quelcom.

Salutacions,
Equip Directiu

:

Free counter and web stats