capçalera

l'escola
enllaç a pàgina amb la documentació de l'escola
activitats
recursos
enllaços

enllaç al menú del mes
El menú del mes

Enllaç al canal de vídeos de l'escola creat durant el confinament
Accés directe al canal de vídeos de l'escola

bústiaContacta'ns

Passatge de Sant Joan, 87
08980 - Sant Feliu de Llobregat
Telf.: 93 666 14 85
comptador de visites

25 de novembre de 2022

La propera setmana s'inicien els actes de commemoració pel dia internacional de la disCAPACITAT.

Dilluns hi ha la caminada popular per la inclusió. Us hi esperem a totes i a tots les que pugueu venir a acompanyar-nos.

díptic 01

díptic 02

14 d'octubre de 2022

Aquest any treballarem l'obra de Salvador Dalí a l'escola. Per iniciar el projecte vam anar a visitar l'exposició

Dalí Cibernètic al centre Ideal de Barcelona.

Es tracta d'una visita immersiva que ens va agradar moltíssim i on vam poder aprendre un bon munt de coses sobre en Dalí.

Us deixem algunes fotos de la visita:

foto cartell exposició i enllaç a fotos visita

13 d'octubre de 2022

Mireu que xula ha quedat l'entrada de l'escola

Moltes gràcies a la comissió de festes!!!

foto entrada decorada de festa de tardor

08 d'octubre de 2022

Ja ha arribat la Festa de Tardor!!! Aquest cap de setmana comencen les activitats.

A l'escola portem uns quants dies treballant els contes i algunes de les classes fins i tot els han representat amb els baguls de la Garsa i del Drac,

Us deixem el cartell de la festa amb l'enllaç al programa, molt bona Festa de Tardor!!!

cartell festa de tardor 2022

16 de setembre de 2022

Ja portem dues setmanes de curs, i avui volem agrair-vos les postals que ens heu enviat durant l'estiu.

A proposta i iniciativa de l'Associació es van repartir a final de curs sobres amb segell i amb l'adreça de l'escola

per tal que ens poguèssiu escriure durant les vacances explicant-nos com us anava.

Doncs bé, la setmana passada vam obrir la bústia i vam trobar un bon grapat de sobres!

foto bústia escola foto sobres

Mireu que xules han quedat a l'entrada de l'escola!!! El Pepet no pot parar de llegir-les ;)

foto entrada decorada amb les postals

06 de setembre de 2022
dibuix Turú: els inicis són plens d'oportunitats

Ahir dilluns vam començar un nou curs que esperem estigui farcit de bones experiències i complicitats!!!

A l'escola estem molt contentes i contents de retrobar-nos amb l'alumnat del curs passat i

volem donar una gran benvinguda al que s'incorpora aquest curs.

13 de juliol de 2022
Bones vacances ens veiem al setembre

Comencem les classes el dilluns 5 de setembre, la primera setmana farem horari intensiu:

de 9 a 13 (menjador de 13 a 15)