calendari curs

Festa de Nadal

Jornada Esportiva dia de la Discapacitat

Festa de la Castanyada

Voleu fer una ullada a les festes del curs

passat??? Doncs cliqueu aquí!

sanefa divisorasanefa divisora

CARNAVAL

Cedim la paraula als nostres alumnes del Crèdit REPORTERS,

que han explicat molt bé a la revista com va anar la setmana de Carnaval a l'escola.

CARNESTOLTES !!!

La setmana del 14 al 21 de febrer va ser una setmana boja plena d’activitats i emocions.

Vam donar inici al Carnestoltes el divendres 14 amb el pregó per part del Víctor,

que ens va donar un seguit d’ordres que havíem de complir per poder obtenir un premi en acabar la setmana.

El dilluns 17 vam realitzar un taller de màscares de xocolata.

En aquest taller els alumnes de diferents classes ens ajudàvem entre nosaltres i, posteriorment, la podíem decorar.

foto taller de màscares foto taller de màscares foto taller de màscares

El dimarts 18 vam passar per classes a descobrir anècdotes sobre la xocolata

fent servir els codis QR. I, sabeu què? Vam saber que menjar xocolata allarga la vida.

El dimecres 19 vam realitzar un Escaperoom molt dolç. Consistia en superar 5 proves en un temps

concret. Va ser molt emocionant i totes les classes vam superar les proves. Estem fets uns autèntics campions!!

foto activitat escape room foto activitat escaperoom foto activitat escaperoom

El dijous 20 de bon matí ens vam pintar les cares. La Susana ens va pintar a tots i totes ben bonics

per poder assistir a l’esmorzar de germanor.

foto xaloc foto mestral

Durant l’esmorzar vam poder menjar aliments típics del dijous gras ( botifarra d’ou, truita ...)

Tot estava boníssim.

Després del pati vam realitzar les votacions de les receptes que havien portat

els alumnes durant la setmana. Aquesta recepta havia de complir dos requisits: portar xocolata,

ingredient principal i no necessitar forn per la seva elaboració.

Més tard sabrem qui va ser el/la guanyador/a.

El Divendres 21 a la tarda vam atorgar el premi a l’alumne guanyador de la recepta.

Sabeu qui pot ser? És alumna del pis de dalt, de la classe Xaloc i li agrada molt ajudar a la classe de petits ...

segur que ja us bé algun nom al cap... sí, sí!, és l’Andrea. Felicitats!!

foto concurs de receptes foto andrea amb diploma

Seguidament, vam realitzar la desfilada de disfresses per classes on cada alumne

podia mostrar a la resta la seva disfressa. Tots anàvem guapíssims i guapíssimes. Feiem molt de goig.

I, com no, en aquesta desfilada tampoc podien faltar els diferents professionals de l’escola.

Aquest any aprofitant el projecte del cacau es van disfressar de bombons i mestres xocolaters!!

Mmmm quin fart de veure xocolata!!

Finalment, vam ballar tots plegats com a cloenda d’aquesta setmana tan esbojarrada.

Una vegada més, volem agrair a tots els professionals que han fet possible aquesta celebració i,

en especial, a la comissió formada per l’Ani i la Natàlia.

Moltes gràcies per fer-nos viure aquesta setmana tan màgica!

foto mestral foto xaloc foto garbí

foto llevant foto gregal foto ponent

foto entrada escolafoto menjador foto mestres

Us deixem les fotos de la desfilada de disfresses!!!

enllaç a fotos desfilada de carnaval

18 de febrer de 2020

Totalment immersos en el Carnaval!!!

Han arribat moltes receptes per fer amb xocolata, a veure quina guanyarà. Moltes gràcies famílies!

Ahir vam pintar màscares amb xocolata i avui tenim el joc de les preguntes.

Aquí teniu el díptic:

foto díptic

14 de febrer de 2020

Dilluns comença la setmana de Carnaval!!!

L'escola ja s'ha disfressat, us deixem una foto perquè veieu que xula ha quedat ;)

foto decoració entrada carnaval

I perquè no us despisteu, us deixem les ordres del Rei Carnestoltes:

foto ordres

FESTA DE NADAL

El final del primer trimestre arriba ple de màgia nadalenca a l'escola:

díptic 01
díptic 02

Gregal i Llevant van fer aixecar el públic dels seients amb el seu

Rock dels Pastorets!!!

fotofotofoto

La classe de Mestral ens va deixar bocabadats amb el poema que van recitar:

fotofotofoto

I què dir de la companyia de teatre Xerinola!!! Com sempre van representar una obra plena

dels valors més nadalencs!

foto

Per acabar la festa, l'Associació va sortejar la fantàstica cistella que tothom es volia emportar a casa

foto

Molt bon Nadal i feliç 2020!!!

Que mai us falti una il·lusió per compartir, ni un somni pel que lluitar.

JORNADA ESPORTIVA DIA DE LA DISCAPACITAT

El passat dilluns 2 de desembre, dins del marc dels actes realitzats a Sant Feliu per la jornada internacional de la discapacitat, vam dur a terme laXVI jornada esportiva Encarnació Coca.

Enguany ens vam trobar esportistes de l'escola Bon Salvador, del taller Marquet Molins, de l'escola-taller Xamfrà Sant Miquel, de Can Llobera i de l'escola Tramuntana per compartir un matí d'esport i bona companyia.

Primer de tot va haver-hi un partit de boccia a càrrec dels esportistes de Can Llobera. Després, un partit-exhibició dels més petits de l'escola Tramuntana. Vam esmorzar tots plegats els entrepans que havien preparat els alumnes del PFI de cuina del Taller Sant Miquel per a continuació començar el torneig de bàsquet.

Els alumnes de 4t d'ESO del Bon Salvador van preparar una gincana musical pels esportistes més menuts.

Gaudiu de l'esport i ens retrobem l'any vinent!!

enllaç a fotos de la jornada esportiva

FESTA DE LA CASTANYADA

Us deixem algunes fotos més de la festa (cliqueu a la imatge)

ENLLAÇ A FOTOS

El 31 d'octubre vam celebrar a l'escola la festa de la Castanyada amb uns castanyers i castanyeres d'excepció!!!

foto castanyers/es

Tots vam gaudir molt menjant castanyes i els panellets fets al taller de cuina. Després vam cantar i ballar plegats.