|
Hola a tots/es!!
Aquests nens i nenes tan guapos i guapes que veieu a la foto som els alumnes
de P3, la classe de les tortugues!

Hem començat el curs amb moltes ganes i esperem mantenir aquesta
il·lusió durant tot el curs.
Aviat seguireu rebent notícies nostres!
|