Auxiliars de conversa

A principis d’octubre van arribar a Puigcerdà la Beth Ronald i la Joanne Nicolson, durant el curs 2013-14 seran les nostres auxiliars de conversa en llengua anglesa.
Les auxiliars de conversa donen suport en les activitats orals a les classes de llengua estrangera.
Dins del projecte d’escola multilingüe pensem que aquesta iniciativa pot ajudar a seguir presentant alumnes a les proves de Cambridge que fem cada any. És una inversió i un projecte que pensem que valdrà la pena. Volem agrair tant l’esforç que fan les famílies de l’escola que els acullen a casa seva i a qui estem molt agraïts, com l’esforç organitzatiu i econòmic que representa per a l’escola però que de ben segur donarà els seus fruits en la formació de llengua anglesa dels nostres alumnes.
Esperem que sigui un èxit i poder repetir-ho en cursos vinents.