La
primera quinzena de Setembre es concerta una
entrevista individual amb els pares de P3 per
parlar de lalumne amb la mestra.
Els primers dies laula de P3 disposa de
dues mestres per fer ladaptació dels
nens/es.
Un dels grans objectius en aquesta edat és el
treball dels hàbits i de les actituds dels nens
en tots els àmbits de la persona (personal,
social, aprenentatge,
)
Alguns aspectes dorganització dins
laula
·
Rotllana: manera de trobar-se el grup
que facilita el diàleg i latenció.
Afavoreix:

. Lexpressió oral
. Saber escoltar
. Saber seguir el fil duna conversa
. Aprendre a respectar el torn de paraula
. Saber estar asseguts
·
Tallers: treball de les matèries
curriculars amb unitats de programació.
·
Racons: la classe està estructurada per
racons de joc (caseta, biblioteca, cotxes, jocs
de taula, ordinador, titelles, metges,
disfresses).
·
Lectura i escriptura: lescola
utilitza el mètode global a partir de
frases fetes pels nens, tretes dactivitats
realitzades a laula, de les sortides, de
festes,... iniciades a parvulari i que
continuaran a primer de primària. Aquest mètode
permet respectar el ritme daprenentatge de
cada nen i cada nena, ajuda a tenir una bona
comprensió lectora i ajuda a adquirir una bona
ortografia.

|