Educació

infantil

Les classes

Les formigues (P3)

Les tortugues (P4)

Els cargols(P5)

La mestra

Marta Ortiz

Pilar Zahonero

Marta Gorraiz

Els nens i les nenes

25

26

26

 Mestra de suport i especialistes

Rosa Monreal, Sònia Benitez, David Fernández i Montse Puig

Què fem?

Els bits

Els racons

Escola natura

 

 

Com treballem?

 

La primera quinzena de Setembre es concerta una entrevista individual amb els pares de P3 per parlar de l’alumne amb la mestra.

Els primers dies l’aula de P3 disposa de dues mestres per fer l’adaptació dels nens/es.

Un dels grans objectius en aquesta edat és el treball dels hàbits i de les actituds dels nens en tots els àmbits de la persona (personal, social, aprenentatge,…)

Alguns aspectes d’organització dins l’aula

·        Rotllana: manera de trobar-se el grup que facilita el diàleg i l’atenció.

Afavoreix:                                              

                        . L’expressió oral

                        . Saber escoltar

                        . Saber seguir el fil d’una conversa

                        . Aprendre a respectar el torn de paraula

                        . Saber estar asseguts

 

·        Tallers: treball de les matèries curriculars amb unitats de programació.

·        Racons: la classe està estructurada per racons de joc (caseta, biblioteca, cotxes, jocs de taula, ordinador, titelles, metges, disfresses).        

·        Lectura i escriptura: l’escola utilitza el  mètode global a partir de frases fetes pels nens, tretes d’activitats realitzades a l’aula, de les sortides, de festes,... iniciades a parvulari i que continuaran a primer de primària. Aquest mètode permet respectar el ritme d’aprenentatge de cada nen i cada nena, ajuda a tenir una bona comprensió lectora i ajuda a adquirir una bona ortografia.