FamíliaEstel

L'Associacó de Mares i Pares (entesa com a comissió dins l'Associació titular de l'escola) es reuneix periòdicament. Te el seus representants al Consell Escolar i intervé en comissions junt amb el personal docent

URBAN KNITTING A L’ESCOLA XALOC

knitting

Per iniciativa d’una mare de l’escola, la Judit, us proposem fer una acció d’Urban Knitting dins l’escola Xaloc. L’acció consisteix en folrar elements del mobiliari urbà amb quadrats fets de mitja o ganxet i cosits entre ells. L’objectiu serà folrar les columnes del porxo de les dues entrades de l’escola. Per això demanem la vostra col•laboració perquè confeccioneu quadres de ganxet o de mitja dels colors que vulgueu i amb els tipus de fils que tingueu, i que facin una mida de 10X10cm, i ens els feu arribar a l’escola a través dels vostres fills/filles o bé personalment. La Judith també proposa fer trobades de mares i pares els dilluns i dimecres de 5 a 6h al recinte de l’escola Xaloc per confeccionar aquests.

Per qualsevol dubte o aclariment podeu posar-vos en contacte amb la Judit Pérez al seu correu electrònic juditameli@hotmail.com

Al següent enllaç en podreu veure alguns exemples http://www.youtube.com/watch?v=5sL9S_KE_Zw