inicipractiquesenllaços

JOCS FLORALS 2.1 online

Apreciats alumnes,

Desitjant que tots vosaltres i els vostres familiars més propers us trobeu bé, volem que ens sentiu més a prop que mai, i junts fer d'aquests dies difícils, moments especials.

Com sabeu s'apropa la celebració dels "Jocs Florals", i per això volem convidar-vos a celebrar-ho, aquest any els “Jocs Florals 2.1” de forma online.

Hem creat una adreça de correu electrònic, per rebre tots els vostres treballs. Que els anirem penjant al Web i al Blog de l’escola.

No hi haurà data límit de participació, i la celebració final serà  tots junts a la tornada a l'escola.

Desitgem que us agradi la proposta, que sigueu creatius, que participeu quants més millor i que feu arribar aquesta idea als vostres companys de classe.

Aquestes serien les bases per a participar:

Modalitats: Poesia / Prosa / Dibuix / Collage
Tema: Lliure

Correu electrònic per lliurar els treballs:

sospir30emdm@gmail.com

Lliurament: Fer arribar els treballs en format de fotografia o arxiu de Word a l’adreça de correu electrònic proposada. Recordeu que podeu fer-li una foto el treball i ens l’envieu
Data límit: No hi ha

Aquí us mostrem totes les vostres creacions pels Jocs Florals de 2020.

Esteu fets unes i uns artistes!

Moltes gràcies per participar!!!!