ESCOLA EL CARME-VEDRUNA MANLLEU
Des de 1856 fent història a Manlleu
Esmorzar solidari
9 al 13 de febrer

EI! JA TORNA A SER AQUÍ LA CAMPANYA DE L’ESMORZAR SOLIDARI!

Podeu participar-hi tot essent solidaris durant la setmana del 9 al 13 de febrer. Com? Esmorzant durant tota una setmana pa amb xocolata, al preu d’ 1,25 per tiquet. Els tiquets es vendran a la Porteria i a les escales d’entrada de l’escola al matí.

Us diem que enguany tindrem de nou la col·laboració del Grup Bon Preu (Esclat de Manlleu) i dels flequers dels establiments Forn de Sant Roc i la Fleca que participaran  en la Campanya.
Aquest any continuem col·laborant en la CONSTRUCCIÓ de l’ESCOLA de la barriada de KINSHASA: en concret la de  N'DJILI  a la REPÚBLICA DEMOCRÀTICA DEL CONGO .A les entrades i sortides de l’escola, al llarg de la setmana, podreu veure un powerpoint a la Porteria on es mostra el procés de construcció  de l’edifici escolar fet fins ara.

També si a nivell particular voleu fer alguna  aportació al projecte podeu fer-la al nº de compte : 2100.0420.58.0200015066 fent constar de forma explícita: “PEL PROJECTE DE N’DJILI - ÀFRICA”.Alhora us fem arribar la carta rebuda des del cor de l’Àfrica que ens agraeixen l’ajuda rebuda l’any passat.

Moltes gràcies
Equip de Pastoral

Llegiu aquesta carta que ens ve des d’Àfrica per les escoles Vedruna.

DES DEL COR DE L’ÀFRICA - Juny 2008
Estimats amics i col·laboradors:
Amb gran goig i esperança us podem anunciar que les obres per la construcció de l’escola en el barri de N’djili a Kinshasa ja han començat i a bon ritme, doncs el nostre interès és de poder començar el pre-escolar el setembre vinent.

Es gràcies a les vostres aportacions que ens hi hem aventurat, des d’un primer moment comptem amb la vostre generositat i solidaritat. Totes les ajudes que ens han arribat ens han estimulat a seguir endavant per fer una escola necessària en un barri on la majoria de nens i joves estan sense escolaritzar

Sabem que aquesta escola serà fruit d’una solidaritat que ha travessat fronteres. I si fa 50 anys que les primeres Vedrunes arribaven al Congo avui podem dir que el seu sacrifici no ha estat en va i són ja moltes germanes congoleses les continuadores del Carisma de Joaquima de Vedruna, seran elles les responsables de tirar endavant la seva missió educadora

L’Escola Vedruna N’Djili agermanada amb les escoles Vedrunes de la província mare de Barcelona us dona ja les gràcies i esperem que a mesura que l’escola creixi ens anirem sentint més agermanats.
                                                                            Gràcies

Núria Juvanteny. Provincial per l’Africa
Maria-Núria Solà. Procuradora i encarregada del Projecte

Esmorzar solidari