ESCOLA MUNICIPAL PAU VILA

LLIBRES DIGITALS

Pregó del Rei Carnestoltes

Gigafloc -desembre del 2015-

Aquesta fotografia es va fer el dimarts 22 de desembre per donar la benvinguda a l'hivern. Es tracta d'una obra artística en forma de gigafloc de neu en la que han participat tots els alumnes de l'Escola Municipal Pau Vila.

English Day

Welcome to The English Day’15 blog. You will find different tasks done by 3rd graders before meeting with their partners. Have fun!

Benvinguts al blog The English Day’15 on trobareu les diferents activitats que els alumnes de 3r estan realitzant abans de conèixer els seus companys de treball. Passeu-vos-ho molt bé!

Visita didàctica a la Biblioteca de Can Butjosa

El dijous 17 de desembre els alumnes de 5è B van realitzar una visita didàctica a la Biblioteca de Can Butjosa. La Sònia va explicar les peculiaritats de la biblioteca i les normes de funcionament. Es va fer una visita turística per la planta baixa i la bebeteca i es va parlar dels llibres que es poden trobar a les diferents seccions. Per acabar els alumnes, dividits per grups com l'escola l'Harry Potter o del País de Narnia, entre d'altres, van participar en una gimcana, en la que l'objectiu era cercar llibres als catàlegs i trobar-los a les prestatgeries.

Cross de l'escola Can Vila -Mollet del Vallès-

Un any més els alumnes de sisè han participat en la tradicional CROSS que organitza l’escola d'Educació Especial Can Vila. Tots els alumnes han corregut 2,5 km al costat dels alumnes de Can Vila, on el resultat era el de menys. Ha estat una sortida molt emotiva i de ben segur que els nostres alumnes han après moltíssim.

Els alumnes de 6è visiten Endesa -Barcelona-

Aprofitant que estan treballant les energies els alumnes de 6è han fet una sortida a Barcelona, concretament a ENDESA. Han pogut veure tots els tipus d’energia i també han pogut posar en pràctica els seus coneixements.

Els alumnes de 5è visiten l'Hospital Clínic

La Dra Anna Merino, responsable de les mostres citològiques de la sang de l'Hospital Clínic de Barcelona, explica als alumnes de 5è les cèl·lules sanguínies (glòbuls vermells, blancs i plaquetes).

Castanyada 2015

L'escola Pau Vila ha celebrat la festa de la Castanyada. S'ha fet la tradicional exposició d'Elements de la tardor, en la qual participen les famílies disfressant moniatos, castanyes i tot allò que volen amb la seva capacitat inventiva. I, finalment, el divendres 30, alumnes i mestres han cantat les populars cançons i han menjat castanyes i panellets a la pista. Aquest any hem fet una foto gegant, la gigafulla, d'una fulla de plataner. El resultat?... Espectacular, oi?

Per acabar la jornada, els alumnes de 6è, dins la programació d'anglès de Halloween, han fet el tradicional túnel del terror. Tots els alumnes han experimentat la por al veure tot tipus d'éssers i monstres salvatges.

Visita didàctica a la Biblioteca de Can Butjosa

El dijous 29 d'octubre els alumnes de 5è A van realitzar una visita didàctica a la Biblioteca de Can Butjosa. La directora del centre va explicar les peculiaritats d'aquesta biblioteca infantil i juvenil i les normes de funcionament. Per acabar els alumnes van participar en una gimcana de llibres.

Sortida al Museu Dalí de Figueres -23 d'octubre-

El divendres 23 d'octubre els alumnes de cicle inicial de la nostra escola van visitar el Museu Dalí de Figueres. La sortida entra dins el programa del projecte Dalí que els alumnes estan treballant a l'escola. Van gaudir d'una visita guiada on van veure les genialitats d'un dels artistes més importants de tots els temps del surrealisme.

Sortida al Montseny -21 d'octubre-

Els alumnes de 3r han anat d'excursió a la vall de Santa Fe on han estudiat diferents tipus d'arbres: el faig, la sequoia, l'avet, el roure i el castanyer, entre d'altres.

Sortida de 4t al Jardí Botànic de Barcelona -7 d'octubre-

El passat 7 d'octubre, els alumnes de 4t van anar al Jardí Botànic de Barcelona. Van conèixer les plantes de les regions mediterrànies i van participar i gaudir d'un taller per estudiar aquestes plantes.

Benvinguts/des al nou curs 2015-16

Ha arribat el mes de setembre i l’escola es torna a posar en marxa.
Com cada any iniciem el curs amb molta il•lusió i apostem per millorar dia a dia. El claustre de professors de l’escola us donem la benvinguda a aquest nou curs escolar que ara comença, tot esperant que sigui molt positiu i profitòs per a tothom.

Aquesta és la nostra escola,
Entreu alegrement
Que farem del temps que passi
Un gran divertiment

Obriu els ulls i les orelles
I la capseta de pensar
Que hem vingut a passar un curs
Ple de sorpreses per disfrutar

Uns dies farà sol,
D’altres s’enfosquiran
Alguns caurà pluja o fins i tot nevarà…

Però a la nostra escola
Un cel privat ens aixoplugarà

Circular de les reunions d'inici de curs

Llibret d'inici de curs 2015-16

Activitats extraescolars curs 2015-16

Quotes de material curs 2015-16

Quota AMPA curs 2015-16

Llibres de text curs escolar 2015-16

Carrer Joan Manel Imbert, 39 -08150 Parets del Vallès- Telèfon:93.562.12.03 Fax:93.573.12.87

CANÇONER XESCO BOIX. Recull de cançons de Xesco Boix. Autor: Fèlix de Blas.

Descarrega'l aquí

Descarrega't el cd Un món més just (2005) -Fèlix de Blas-