ESCOLA MUNICIPAL PAU VILA

DOCUMENTS DE CENTRE

LLIBRES DIGITALS

Nadales a la Residència d'avis Pedra Serrada

En el marc de les festes de Nadal, el dilluns 15 de desembre, les carbasses i els gira-sols van cantar nadales a la Residència Pedra Serrada. Els nens i nenes de P5, amb les seves cançons i balls, van omplir d’alegria i il•lusió el centre. Els avis i els alumnes s'ho van passar molt bé i va ser una experiència molt gratificant. Amb aquesta acció, així com altres de característiques similiars, es pretén que els usuaris de la residència també puguin gaudir i participar de les activitats de la vila i s’estableixin vincles de relació social.

Descarrega't la programació de nadal

Welcome to the English Day by 4th course blog. You will find different tasks done by 4th grade. Have fun!

Acta del resultat de les votacions del sector pares per al Consell Escolar

Sortida al Zoo de Barcelona

Els alumnes de 4t de primària de l’Escola Municipal Pau Vila van participar en una visita guiada al Zoològic de Barcelona el passat 21 d’octubre. Els nens i nenes van prendre part en un taller amb animals
en perill d’extinció. La seva visita va ser objecte d’un reportatge que es va emetre dins del programa ‘CataKrac’, de Barcelona TV, l’1 de novembre (els alumnes surten entre els minuts 11 i 14).

El poder dels nens
Artur Mas presenta el primer Consell Nacional d'Infància i Adolescència de Catalunya

Un alumne de l'escola, el Gerard Garcia Vila de 6è A, forma part del Consell Nacional d'Infància i Adolescència de Catalunya en representació del Consell d'Infants de Parets.

El Consell és un òrgan consultiu i de participació, del qual formen part 43 nens i adolescents d'entre 8 i 17 anys, escollits d'entre els consells d'infants que ja funcionen a 23 municipis de Catalunya.

Llegeix la notícia sencera a El Punt Avui

Xènia Barraza i Gerard Garcia són els dos membres del Consell d'Infants de Parets del Vallès 2014-15 que representaran al municipi en el nou Consell Nacional d'Infants i Adolescents de la Generalitat

Sortida de 6è al Museu d'Història de Barcelona -5 de novembre-

El passat dia 5 de novembre els nens i nenes de 6è van anar a visitar el museu d’Història de Catalunya. Van fer un recorregut guiat per les sales del museu per treballar el període corresponent a la història medieval. L’objectiu de l’activitat era contextualitzar en el temps i en l’espai l’evolució de Catalunya al llarg del període comprès entre els segles IX i XVI:l’establiment de la marca hispànica, els comtats catalans al llarg de l’alta edat mitjana, la repoblació dels territoris de la marca hispànica, el feudalisme com a organització social, el castell, el món urbà baixmedieval i els estils artístics romànic i gòtic.

Imatges de la festa de la castanyada i de la tradicional exposició de fruits de la tardor. Felicitem a les famílies i els alumnes per l'elaboració d'aquestes obres d'art.

Sortida de 5è a les coves de l'Espluga de Francolí -24 d'octubre de 2014-

El passat dia 24 d’octubre els alumnes de 5è van visitar les Coves de L’Espluga de Francolí, on van descobrir l’evolució humana des del Paleolític fins l’actualitat a través d’audiovisuals que recreen escenes de la prehistòria amb personatges reals.

Com a complement a la visita, els alumnes van participar activament en un taller de prehistòria, on van poder construir una cabana neolítica o fer una pintura rupestre, entre d’altres activitats.

Sortida del Cicle Inicial a La Granja -Navàs- 17 d'octubre de 2014

Els alumnes de 1r i 2n van gaudir d'un dia fascinant envoltats d'animals exòtics, de granja, domèstics... Una de les activitats va ser el Toca-toca

Benvinguts/des al nou curs 2014-15

Aquest llibret pretén ser una eina d’informació perquè tots (pares, alumnes i mestres) coneguem el funcionament del centre. Una actitud de col•laboració entre pares i mestres garanteix una millor educació dels vostres fills/es.

Llibret informatiu d'inici de curs

Ha arribat el mes de setembre i l’escola es torna a posar en marxa.

Com cada any iniciem el curs amb molta il·lusió i apostem per millorar dia a dia.

El claustre de professors de l’escola us donem la benvinguda a aquest nou curs escolar que ara comença, tot esperant que sigui molt positiu i profitòs per a tothom.

Carrer Joan Manel Imbert, 39 -08150 Parets del Vallès- Telèfon:93.562.12.03 Fax:93.573.12.87

CANÇONER XESCO BOIX. Recull de cançons de Xesco Boix. Autor: Fèlix de Blas.

Descarrega'l aquí

Descarrega't el cd Un món més just (2005) -Fèlix de Blas-