Webs de Cičncia - 11č concurs

Acta de reunió del jurat

El 9 de novembre de 2006, a les 12 hores, es reuneix al Departament d'Educaciķ i Universitats de la Generalitat de Catalunya, el jurat de l'XI Concurs de Webs de Cičncia. El concurs ha estat organitzat per la Unitat de Projectes TIC per a l'Educaciķ del Departament d'Educaciķ i Universitats de la Generalitat de Catalunya i per la Fundaciķ Catalana per a la Recerca i la Innovaciķ. El jurat estā integrat per les persones següents:

En valorar els treballs, el jurat ha tingut en compte, i sempre atenent a l'edat dels alumnes, l'equilibri entre diferents aspectes de les webs, tals com la incidència curricular, el tractament científic -especialment en la realització de projectes i treballs de recerca-, l'originalitat i actualitat dels temes, el plantejament i presentació de la informació, la interactivitat, el caràcter interdisciplinari del projecte, i la composició de l'equip escolar que ha elaborat el treball.

El jurat vol felicitar a tots els participants, professorat i alumnat, pel seu treball i pel grau d’innovació en els temes tractats i en la metodologia emprada. De manera especial, vol destacar l’alta qualitat dels treballs, que ha fet molt difícil la seva tasca a l’hora d’atorgar els premis.

El jurat ha acordat que tots els centres participants al concurs que assisteixin a l’acte de lliurament de premis rebin un lot de llibres de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

El jurat ha decidit atorgar els premis del present Concurs de Webs de Ciència als treballs següents:

Fotos de l'acte de lliurament de premis

Primers premis

Segons premis

Barcelona, 9 de novembre de 2006

Fotos de l'acte de lliurament de premis

Públic assistent
Obertura de l'acte a cārrec del Sr. Ramon Roy
Lliurament del segon premi d'infantil i primāria Lliurament del segon premi de batxillerat Lliurament del segon premi d'infantil i primāria
El professor Anton Aubanell fa geometria amb bombolles El professor Anton Aubanell fa geometria amb bombolles El professor Anton Aubanell fa geometria amb bombolles
El professor Anton Aubanell fa geometria amb bombolles Cloenda de l'acte a cārrec del Sr. Jordi Mas Colˇlegi Anunciata
1r premi d'ESO i de batxillerat i 2n premi d'infantil i primāria 2n premi d'infantil i primāria. CEIP Sant Gil 1r premi d'infantil i primāria. CEIP Puig d'Arques