Webs de cičncia
Relació de premis dels treballs presentats al I Concurs de Webs de cičncia

1r premi
Algunes experičncies amb cultius in vitro
Presentat per un grup de l'Institut d'Ensenyament Secundari Escola del Treball de Lleida, coordinat pel professor Jordi Sanfeliu.

Ordinador Indy d'altes prestacions, cedit per Silicon Graphics. Incorpora, entre d'altres, un programa servidor de Web i la formació necessŕria per poder utilitzar aquest equipament.

2n premi
Seguiment de la nau Orbiter-Galileo
Presentat per un grup de l'Institut d'Ensenyament Secundari Milŕ i Fontanals de Vilafranca del Penedčs, coordinat pel professor Joan Boada.

Ordinador Pentium 133 multimčdia, cedit per Domčnech S.A.

3r premi
Els esters i llurs aplicacions
Presentat per un grup del centre Aula Escola Europea de Barcelona, coordinat pel professor Miquel Paraira.

Ordinador Scenic Pentium Multimedia, cedit per Siemens Nixdorf.

4rt premi
Els meteorits
Presentat per un grup de l'Institut d'Ensenyament Secundari Joan Coromines de Barcelona, coordinat pel professor Antoni Parra.

Ordinador Olivetti Envision Pentium 75 Multimedia, cedit per Olivetti Espańa S.A.

5č premi
Els volcans
Presentat per un grup de l'Institut d'Ensenyament Secundari Bellvitge de L'Hospitalet de Llobregat, coordinat pel professor Carlos García Peńalba.

Ordinador Olivetti Envision Pentium 75 Multimedia, cedit per Olivetti Personal Computer S.A.

6č premi
Enigmes i paradoxes matemŕtiques
Presentat per un grup de l'Institut d'Ensenyament Secundari Torras i Bages de L'Hospitalet de Llobregat, coordinat pel professor José Fernández.

L'acte de lliurament de premis, que forma part del programa d'actes de la Setmana de la Cičncia, tindrŕ lloc a l'Auditori de la Fundació Catalana per a la Recerca, Passeig de Lluís Companys 23, Barcelona, el dimarts 12 de novembre, a les 11 h., i serŕ presidit pel conseller d'ensenyament Sr. Xavier Hernández i el Director de la Fundació Catalana per a la Recerca, Sr. Josep A. Plana.

El jurat desitja remarcar la qualitat global de tots els treballs presentats, alhora que felicita a tots els participants per la tasca realitzada.