Acta de la reunió del Jurat

Reunit al Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, el 13 de novembre de 2001, a les 11 hores, el jurat del VI Concurs de Webs de Ciència, organitzat per la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya (SGTI) i per la Fundació Catalana per a la Recerca (FCR), integrat per les següents persones:

Sr. Enric Garrell, de la FCR.
Sra. Imma Ros, de la Subdirecció General de Formació Permanent i Recursos Pedagògics i del Centre de Documentació i Experiències en Ciències i Tecnologia.
Sr. Jordi Castells, Cap del servei d'Informàtica Educativa de la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació.
Sr. Joan B. Canet, Responsable de l'Àrea de Documentació del Servei d'Informàtica Educativa i Acadèmica de la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació.
Sra. M. Lluïsa Abad, de la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació.

Actuant aquesta última com a secretaria del jurat.

Han decidit atorgar els premis del present Concurs de Webs als següents treballs:

Primers premis

Infantil i Primària

ESO

Batxillerat

Quanta geometria!!!
CEIP Pompeu Fabra (Lloret de Mar)

Ordinador Multimèdia, cedit per Domènech Serveis Escolars.

Catalunya: situació medioambiental en tècniques multimèdia
Col·legi Ntra. Sra. del Carme (Balaguer)

Ordinador Multimèdia, cedit per Comelta.

La sida
Escola Aula (Barcelona)

Ordinador Multimèdia, cedit per Comelta.
Segons premis

Infantil i Primària
(Ex-Aequo)
Els conills
CEIP Torres Jonama (Mont-ras)

Així treballem al parvulari
CEIP Lavínia (Barcelona)

Com es fa?
CEIP Castell d'Òdena (Òdena)

Càmera digital cedida per Sony España

Fem-ne 5 cèntims ... d'euro!!!
Escola Santa Clara (Sabadell)

Ecoconreus escolars
CEIP Sant Isidre (Montoliu de Lleida)

ESO
(Ex-Aequo)
Respira!!!
Col·legi Mare Nostrum (Tarragona)

Un recorregut per la Vall de Sant Medir
IES Badalona IX (Badalona)

Batxillerat
Gestió de l'estalvi energètic
Col·legi Sagrada Família (Gavà)

Càmera digital cedida per Sony España

La resta de centres participants d'infantil i primària rebran un lot de CD-ROM multimèdia, cedits per ZETA Multimèdia i tots els centres de secundària un lot de llibres de l'Institut d'Estudis Catalans i un lot de llibres de la Fundació Catalana per a la Recerca.

El jurat vol destacar l'augment en la participació en el concurs d'enguany i vol felicitar a tots els participants, professorat i alumnat, per la seva participació fent paleses les seves inquietuds innovadores i el seu esperit de recerca.

Tanmateix, el jurat ha valorat, atenent a l'edat dels alumnes, l'equilibri entre diferents aspectes dels Webs com ara la incidència curricular, el contingut científic -especialment en relació amb la realització d'activitats de treball i de recerca-, l'originalitat en el plantejament i la presentació de la informació, la interactivitat, la interdisciplinarietat del tema abordat i la composició de l'equip escolar que ha elaborat el treball.

Barcelona, 13 de novembre de 2001