Webs de cičncia
7č concurs de webs de cičncia -Acta de la reunió del jurat

Acte de lliurament

Acta del jurat

Reunit al Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, el 13 de novembre de 2002, a les 12 hores, el jurat del VII Concurs de Webs de Ciència, organitzat per la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya (SGTI) i per la Fundació Catalana per a la Recerca (FCR), integrat per les següents persones:

Sr. Enric Garrell, de la Fundació Catalana per a la Recerca.

Sra. Imma Ros, de la Subdirecció General de Formació Permanent i Recursos Pedagògics.

Sr. Jordi Castells, Cap del servei d'Informàtica Educativa de la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació.

Sr. Joan B. Canet, Responsable de l'Àrea de Documentació del Servei d'Informàtica Educativa i Acadèmica de la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació.

Sra. Montserrat Sala, de la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació.

Sr. Antoni Gomà, de la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació.

Sra. M. Lluïsa Abad, de la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació.
Actuant aquesta última com a secretària del jurat.

Han decidit atorgar els premis del present Concurs de Webs als següents treballs:

Primers premis

Infantil i
   primària
Els gira-sols
CEIP Torres Jonama (Mont-ras)

HP Designjet 100, impressora que permet generar documents en format DIN A1, cedida per Hewlett-Packard Española, S.A.

ESO
Descobrim la fotografia en blanc i negre
Escola Pia Igualada (Igualada)

Batxillerat
Té dimensió fractal la Costa Brava?
IESI La Bisbal (La Bisbal)

Per destacar la implicació de tots els nivells de l'escola en un projecte de caire científic:

Menció especial

Experimentem, experimentem i el món descobrirem
Escola Joan Roca Guipuzcoa (Barcelona)

Ordinador Multimèdia, cedit per Domènech Serveis Escolars.

Tots els centres participants al concurs que assiteixin a l'acte de lliurament de premis rebran els obsequis següents:

Els centres que han participat amb un treball d'infantil i primària, un microscopi QX3 "Compute Microscope" cedit per Intel Corporation i un lot de CD-ROM multimèdia cedits per ZETA Multimèdia.

Els centres que han participat amb un treball d'ESO, un microscopi QX3 "Compute Microscope" cedit per Intel Corporation, un lot de llibres de l'Institut d'Estudis Catalans i un lot de llibres de la Fundació Catalana per a la Recerca.

Els centres que han participat amb un treball de batxillerat, una galeria d'imatges "Corel gallery magic" cedida per la SGTI, un lot de llibres de l'Institut d'Estudis Catalans i un lot de llibres de la Fundació Catalana per a la Recerca.

El jurat vol destacar la consolidació del concurs com una activitat de participació dels centres docents en el marc de la Setmana de la Ciència i vol felicitar a tots els participants, professorat i alumnat pel seu treball, fent paleses les seves inquietuds innovadores i el seu esperit de recerca.

Tanmateix, el jurat ha valorat, atenent a l'edat dels alumnes, l'equilibri entre diferents aspectes dels Webs com ara la incidència curricular, el contingut científic -especialment en relació amb la realització d'activitats de treball i de recerca-, l'originalitat en el plantejament i la presentació de la informació, la interactivitat, la interdisciplinarietat del tema abordat i la composició de l'equip escolar que ha elaborat el treball.

Barcelona, 13 de novembre de 2002