Webs de ciència

-> El jurat ha decidit atorgar els premis del present Concurs de Webs de Ciència als treballs següents:

-> Primers premis

• Infantil i primària:
    Allò que + m'estimo
    CEIP La Floresta (Sabadell)

Ordinador multimèdia, cedit per Domènech Serveis Escolars
  • ESO:
    El Sol es mou?
    IES Baldiri Guilera (El Prat de Llobregat)

Ordinador multimèdia, cedit per ID Grup

-> Segons premis

• Infantil i primària:
    El trànsit de Venus
    CEIP La Roureda (Sant Esteve Sesrovires)

Impressora de fotos Picture Mate, cedida per Epson
  • Reproduïm un ecosistema aquàtic a l'aquari de l'escola
    Institució Montserrat (Barcelona)

• Batxillerat:
    GPS: eina per desenvolupar mapes en 2D i 3D
    Col·legi Immaculada Concepció (Barcelona)

---------------------------------------

Barcelona, 8 de novembre de 2004

Imatges del lliurament de premis
Treballs presentats

ACTA DE LA REUNIÓ DEL JURAT

-> El 8 de novembre de 2004, a les 10 hores, es reuneix al Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, el jurat del IX Concurs de Webs de Ciència. El concurs ha estat organitzat per la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya (SGTI) i per la Fundació Catalana per a la Recerca (FCR). El jurat està integrat per les persones següents:

• Sr. Joan Canet, de la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació.
  • Sr. Alvaro Ulldemolins, de la Fundació Catalana per a la Recerca.
  • Sra. Imma Ros, de la Subdirecció General de Formació Permanent i Recursos Pedagògics.
  • Sra. Montserrat Sala, de la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació.
  • Sr. Josep Bujosa, de la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació.

----------------------------------------

-> En valorar els treballs, el jurat ha tingut en compte, i sempre atenent a l'edat dels alumnes, l'equilibri entre diferents aspectes de les webs tals com la incidència curricular, el tractament científic -especialment en la realització de projectes i treballs de recerca-, l'originalitat dels temes, el plantejament i presentació de la informació, la interactivitat, el caràcter interdisciplinari del projecte, i la composició de l'equip escolar que ha elaborat el treball.

També vol remarcar la creixent participació i la consolidació del concurs com una activitat dels centres docents en el marc de la Setmana de la Ciència i vol felicitar a tots els participants, professorat i alumnat, pel seu treball i pel grau d'innovació tant en els temes tractats com en la metodologia emprada. De manera especial, vol destacar l'alta qualitat dels treballs, que ha fet molt difícil la tasca del jurat a l'hora d'atorgar els premis.

El jurat ha acordat que tots els centres participants al concurs que assisteixin a l'acte de lliurament de premis rebin un lot de CD-ROM multimèdia cedits per Zeta Multimedia i el Departament d'Educació, i un lot de llibres de la Fundació Catalana per a la Recerca.

XTEC Webs de ciència