UNA TARDOR ARTÍSTICA

Els alumnes de Cicle Mitjà han estat els encarregats de decorar l'entrada de l'Escola Bogatell aquesta Tardor 2010. Després d'algunes propostes, s'ha obtat per fer homenatge a dos artistes catalans, que es treballen precisament com a projecte en aquest cicle.
Antoni Gaudí, i Salvador Dalí han estat els autors que mitjançant una de les seves obres més significatives han inspirat la decoració del replanell de l'entrada del col·legi.
Utilitzant "La persistència de la memòria" de la col·lecció "Els Rellotges Tous" de l'artista Gironí i el famós Drac del Parc Güell de l'arquitecte que ha canviat el perfil de la ciutat de Barcelona, els alumnes i les alumnes del Cicle Mitjà han versionat les obres amb elements típics de la tardor, com poden ser castanyes de colors per emplenar el Drac i fulles seques per decorar el terra del quadre de l'artista Subrealista.