Inici On som? Instal·lacions Serveis Professorat Educació Física Bloc d'Anglès AMPA

L'ESCOLA

L'ESCOLA BOGATELL és una escola pública que va començar les seves activitats l'any 1978. Des dels seus inicis s'ha definit com una escola laica i plural que considera, com a punts fonamentals de l'educació, la formació personal, social i acadèmica, amb l'objectiu de formar persones capaces de desenvolupar actituds que les duguin a treballar per una societat no discriminatòria, solidària i justa, sense oblidar l'exigència acadèmica raonable, juntament amb la pertinent personalització i atenció a la diversitat.
Al llarg de la seva història, l'escola ha anat evolucionant igual que el seu entorn, tot acollint en l'actualitat una població escolar que constitueix un preciós mosaic cultural i social.