LA VIDA EN EL COLE

Pàgina en construcció

III SETMANA     CULTURAL
... ESCOLA BOIX

BADALONA, del 13 AL 16 de març de 2000.

DILLUNS DIA 13-03-00

TOT EL DIA: SORTIDA AL MAREMAGNUM

Al llarg d’aquest dia tothom podrà realitzar dues activitats: al matí, podreu triar entre anar l'IMAX (a veure la pel·lícula en 3D T-REX), o realitzar una passejada per L’AQUÀRIUM; a la tarda, tindreu la possibilitat (activitat lliure) de realitzar una volta amb la “golondrina” del Moll de la Fusta.

PREU: 1.450 PTS. (AUTOCAR I ENTRADA INCLOSA)

DIMARTS DIA 14-03-00

TOT EL DIA: TALLERS

Enguany podreu assistir als tallers que llegireu a continuació, que seran coordinats per persones que col·laboran amb l'escola, així com pels propis professors/es:

CUINA
FOTOGRAFIA
RADIO
ESTÈTICA
MANUALITAT
ESCACS
LA ZARZUELA

aerÒbic

* Sentim no poder anunciar-vos el nom d’un taller que encara no està concretat.

DIMECRES DIA 15-03-00

TOT  EL  DIA : ESPORTS.

La jornada esportiva es dividirà en dos àmbits:

la “bicicletada” (passeig en BTT no competitiu); i les competicions – amb equips formats per nois/es dels diferents cursos- de futbol i bàsquet a Bonavista. Ah!!! Potser es produeix l’esperat duel alumnat vs profes.

DIJOUS  DIA 16-03-00

Matí: GIMCANA

Organitzat per alumnes i professors, els equips hauran de superar les proves més inversemblants al llarg del nostre barri.

Tarda: JOCS DE TAULA O VIDEO-FÒRUM

Tenis taula, trivial, tabú, monopoli, joc del segle, etc.....).

Pel·lícules per determinar

DIVENDRES DIA 17-03-00

Matí: SORTIDA AL SKATING.

Qui serà el primer en caure aquest any? Prepareu el vostre equilibri si no voleu ser els primers en mossegar el gel, i en provocar el riure del públic assistent (profes).

PREU: 1.400 Pts (autocar inclòs).

Tarda:

La setmana cultural s’ha acabat.Així, aquesta tarda tens FESTA !!!. Recorda que el dilluns comença el tercer trimestre