HA VINGUT EN PERE MARTÍ I BERTRAN A L’ESCOLA

El dia 15 de març ha vingut a l’escola el Pere Martí i Bertran, és l’escriptor de “La Tortuga d’en Hans”, el conte que hem llegit els de segon aquest any.

peremarti1

Ens ha explicat coses de la seva vida , que es professor d’institut i que de petit no volia ser escriptor, volia ser mestre. Va començar a escriure per que els seus fills li van demanar si podia fer un conte sobre les aventures del seu gat GRISET.

peremarti2

Per escriure el nostre conte no va tardar gaire, 2 o 3 setmanes, perquè havia llegit el llibre “El retorn al país de les tortugues” i havia investigat molt les tortugues. També ens ha dit que no li havia posat nom a la tortuga per que els animals de bosc no tenen nom.

Ens ha explicat que els nens cecs també poden llegir contes. Portava un conte de la Tortuga d’en Hans escrit amb puntets que son les lletres,. I així els nens i nenes cecs els poden tocar i poden llegir. Els dibuixos eren especials, fets per poder tocar...el terra era de suro, la tortuga era de joguina..

peremarti3

Quan ha entrat, l’hem vist molt content, amable i simpàtic, estava content per que li ha agradat molt el mural que hem fet de la tortuga i per que sabíem moltes coses del llibre i havíem après molt.

peremarti4

peremarti5

El Pere Martí signant el nostre conte.

GRÀCIES Pere Martí per haver escrit un conte tan bonic !