escola carrilet plaça narcisa oliver i deulofeu, s/n. 17200 palafrugell telèfon 972 30 6765

FEM UN PUZZLE GEGANT

Durant la setmana cada nen i cada nena ha pintat una peça d'un puzzle gegant.

Avui al matí han anat tothom ha anat enganxant la seva peça del puzzle. Ha quedat fantàstic! A més a més també s'han fet els personatges de la llegenda de sant Jordi per a poder-hi jugar.

LA LLEGENDA A L'ORDINADOR

A través d'internet s'ha anat seguint el la llegenda de sant Jordi fent els jocs que se'ns proposaven per salvar la princesa de les urper del drac.

INTERCANVI DE CONTES

Cada nen i cada nena ha portat un conte de casa seva. Els hem posat tots junts a la biblioteca. En diferents moments del matí la mainada ha anat a "llegir" contes dels que han portat els companys o a explicar el seu conte als altres.

LES MARES EXPLIQUEN CONTES

Hi ha hagut nou adults (8 mares i oncle) que han vingut a explicar contes a la mainada.

A la mainada i a les mestres ens han agradat molt els contes que explicaven.

se n'han explicat amb mímica, amb lànines, amb gestos, llegits, en català, en castellà... Ha sigut molt interessant i els nens i les nenes els han escoltat molt atentament.

A L'HORA DEL MENJADOR

La Dedé ha llegit contes a la mainada que s'ha quedat al menjador davant el puzzle.

DEMÀ ÉS 23 D'ABRIL: SANT JORDI.

ÉS POSSIBLE QUE ENS TROBEM PER LES PARADETES DE LA VILA REMENANT LLIBRES I AMB UNA ROSA A LA MA.

ESPEREM QUE TOTHOM: NENES, NENS, PARES, MARES... TROBEU UN LLIBRE D'AQUELLS TANT FANTÀSTICS QUE FAN DESITJAR TENIR UNA ESTONA LLIURE PER GAUDIR DE LA LECTURA.

LES MESTRES TAMBÉ FEM INTERCANVI DE LLIBRES

A les mestres també ens agrada molt llegir i hem decidit que avui era un bon dia per intercanviar-nos alguns dels llibres que més ens han agradat.

Cadascuna n'hem portat un parell o tres i ens en hem endut un a casa.

Com que n'hem trobat molts d'interessants, hem decidit fer un apartat a la biblioteca, fins a final de curs, per a poder anar agafant tots els llibres que ens interessin.

BONA IDEA!

SANT JORDI .