ADMISSIÓ I ACOLLIDA

Mapa d'àrea de proximitat de L'ESCOLA CERVANTES
Consulta de les escoles de proximitat al domicili

La sol·licitud de preinscripció es formalitza, en el periode que indicarem aviat, en l'imprès que es troba a disposició dels sol·licitants als centres educatius, als ajuntaments, a l'Oficina d'Escolarització del Consorci d'Educació de Barcelona, i al web del Departament, a l'adreça http://www.gencat.cat/preinscripcio.

Tota la informació sobre la preinscripció i matriculació per al curs 2015-2016 al web específic del Departament d'Educació.

Preinscripció i matrícula per al curs 2015-2016 a la ciutat de Barcelona (web del Consorci d'Educació de Barcelona).

DECRET 75/2007, de 27 de març, pel qual s'estableix el procediment d'admissió de l'alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics. (Cliqueu aquí si us interesa el document en format PDF).

Més informació:
Informació general sobre aspectes bàsics de l'educació obligatòria a Catalunya
Informació en altres idiomes: castellà, anglès, àrab, urdú, xinès...

ACOLLIDA curs 2015-2016

VISITA A L'ESCOLA
Per a visitar l'escola us heu de posar en contacte amb la Direcció:
Tel. 93 268 20 50 (de 9:30 a 13:00)
Correu-e: escolacervantes@xtec.cat

Primer dia de classe de l'alumnat de P3: la tutora es posarà en contacte amb vosaltres.

Entrevista inicial amb la tutora: rebreu una convocatòria a començaments de setembre.

Reunió de famílies amb fills de P3 matriculats nous al centre: 7 setembre 2015

Per a visitar l'escola amb el vostre fill o filla recentment matriculat, parleu amb la direcció.

Podeu descarregar el document PDF "El Pau i la Maria van a l'escola dels nens grans" per a preparar l'entrada a l'escola del vostre fill/a de 3 anys.

Podeu descarregar el document PDF "Hola, escola!" per a conèixer millor alguns aspectes organitzatius que poden afavorir l'adaptació dels vostres fills/filles a la vida escolar.

Anar a la pàgina principal