[Inici]

HomeQui som?InformacionsCiclesÀrees i ProjectesFestesAmpaAltres cursosLinks

[=== INICI ===]

Carta del mes.

Informació de les activitats que realitzaran els vostres fills durant aquest mes, així com altres temes d'interès.

Carta del mes

(Desembre 2014)

SOS Ensenayement Public de qualitat

Marea Verde

[per veure la web amb la lletra més gran o més petita, deixeu apretat "control" i feu click a "+" o "-"] [sovint, si no feu clic a "actualitzar" -botó en el vostre navegador d'internet-, pot ser que no estigueu veient l'última versió de la web, sinó l'anterior, que s'ha enmagatzemat a "caché"]

Inici

Benvinguts a la web de l'escola Elisa Badia de Barberà del Vallès. Recordeu afegir-la a "marcadors" en el vostre navegador d'internet.

Última hora

- [28-11-14]: Fotos de la sortida al bosc de Gualba de P5.

Carta de la jornada en valors (i cartell):

Benvolguts/des,

Us informem que el dia 16 de desembre organitzem una xerrada de valors dirigida principalment als pares i mares per parlar del seu paper en l'esport extraescolar.

La xerrada "Els pares fora de joc. Quin rol tenen els pares i les mares en l'esport extraescolar?" tindrà lloc al Poliesportiu de Ripollet, a les oficines del PAME a les 19:00 h i anirà a càrrec del Psicòleg de l'esport Pere Alastrué, que té una gran experiència en aquest tema i que ha col·laborat en diverses actuacions de promoció dels valors educatius de l'esport  promogudes per la Diputació de Barcelona

Esperem que aquesta xerrada sigui del vostre interès i en pugueu fer difusió.

L'entrada és lliure, però podeu fer la reserva trucant al Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud, tel  93 592 01 20

La xerrada té una durada prevista d'una hora més el torn obert de preguntes.

Us hi esperem!

- [28-11-14]: Carta del mes de desembre.

- [25-11-14]: Fotos de l'excursió a Gualba de C.I. i d'Anglès.

Candidates al consell escolar (mares i pares):

- [18-11-14]: Nova campanya: "Posa't la Gorra".

Noves fotografies a (Cicles) "Educació Infantil", "Cicle Superior" i a "Cicle Mig".

Participació de les famílies per la cavaldacada de Nadal:

Descarrega-ho aquí

- [7 i 11-11-14]: Afegides fotografies a "Cicles" --> "Cicle Superior" (5è i 6è).

Sortida Taller de navegació (6è).

Excursió de la tardor a Gualba (CI: 1r i 2n).

- [5-11-14]: Excursió de la tardor de P4 i P5 a Gualba.

- [4-11-14]: Consell Escolar:

Descarrega-ho aquí

- [31-10-14]: La Castanyada:

Gràcies per compartir aquesta Castanyada amb nosaltres ;-)

Carta del mes de novembre (part superior esquerra de la pàgina web).

Noves formes de pagament.

Sortida a Can Deu (3r).

Afegides fotografies a Cicles (Castanyada, Educació Infantil, Cicle Inicial i Cicle Superior).

- [28-10-14]: Afegida enquesta per les famílies (just a dalt).

Informació relativa a la Castanyada del curs 14-15.

Com es fa un gosset? --> Les nenes i nens de Cicle Mitjà ens ho ensenyen aquí.

- [21-10-14]: Afegida nova informació a la secció "Ampa". Canvi de disseny web.

- [17-10-14]: Actualitzats els preus del menjador del vigent curs (AMPA --> Menjador).

Comunicacions amb les famílies: Full informatiu autoritzacions per medicaments(en general) i per Paracetamol.

Aquesta tarda els nens i nens de Cicle Inicial (1r i 2n) hem anat a veure els nostres arbres per tal de dibuixar-los. Mireu les fotografies! (Cicles --> Cicle Inicial).

- [14-10-14]: Noves fotografies del Cicle Mitjà: Els nens i nenes de 4t amb els agermanats de P5  (a Cicles --> Cicle Mitjà). També novetats a Cicle Inicial (2B fa un mapa conceptual).

- [8-10-14]: Nou calendari escolar (l'anterior l'ha modificat l'Ajuntament) i Carta del mes d'Octubre.

- [7-10-14]: 3 novetats: 1.- Nou horari de l'equip directiu (a "Qui som?" --> "Equip Directiu"). 2.- Recuperada part de la informació dels arbres de Cicle Mig 2013-2014 que es va perdre (fitxes). 3.- Audicions (comunicats per les mares i pares) de Música i Anglès (a "Àrees i Projectes" --> "Anglès" i "Música i Expressió").

- [26-9-14]: Equip pedagògic

- [24-9-14]: 3 nous documents --> Autorització medicaments, calendariextraescolars.

Campanya S.O.S. Àfrica:

Descarrega't el document aquí

- [2-9-14]: Normativa, quota de l'AMPA i llistat de llibres:

No a les retallades a l'Educació Pública!

Ni LOMCE, ni LEC!

Menú del menjador. Podeu consultar el menú del mes vigent aquí

(recordeu, que per a fer una alimentació equilibrada i saludable convé complementar els dinars de l’escola amb els sopars a casa)

Full Informatiu.

Full informatiu sobre l'escola de publicació trimestral

Full informatiu del trimestre

(Juny 2014)

No a les retallades als serveis publics!

Escola Elisa Badia. Ronda de l'Est s/n. Barberà del Vallès. C.P.: 08210.

Telèfon:. 93 718 06 58 / 682 589 517
escolaelisabadia@xtec.cat