1er ESMORZAR SALUDABLE

Dintre del projecte de PENSEM EN VERD aquest any hem continuat celebrant els esmorzars saludables. El passat dia 22 de desembre va ser el 1er Esmorzar Saludable d'aquest curs 2009-2010.
PREPARACIÓ DE L'ESMORZAR
La Comissió Cultural de l'Escola formada per pares, mares i mestres es va reunir per tal d'organitzar tots els recursos necessaris per l'Esmorzar, així com fer un recull de receptes on la FRUITA és la protagonista.
RECEPTES AMB FRUITA

Posteriorment va ser la TAULA RODONA D'ESCOLA la que es va reunir per també participar en l'organització. Aquesta taula rodona està formada per dos alumnes representants de cada una de les aules.

El dia 21 de desembre es van realitzar els TALLERS per elaborar les receptes de fruites. Els grups dels tallers estaven formats per nens i nenes de diferents edats, amb un total de 13 alumnes per taller.

2on ESMORZAR SALUDABLE

Divendres 26 de Març hem celebrat el segon esmorzar saludable d'aquest curs. Hem preparat entrepans de pit de pollastre, adobats amb romaní del nostre hort. A les fotografies podreu veure tot el procés d'elaboració.