Nou alumnat, nous recursos Matemà-TICs

Matemàtiques per a alumnat nouvingut

Calcula jugant a bàsquet i practica l'anglès

Recull de diccionaris on-line

Acollida

"L’educació intercultural és una resposta pedagògica a l’exigència de preparar la ciutadania perquè pugui desenvolupar-se en una societat plural i democràtica. Té com a finalitat última la igualtat en drets, deures i oportunitats de totes les persones en un marc de valors compartits per a la convivència. L’educació intercultural promou espais d’inclusió basats en la igualtat i la necessitat de compartir uns valors comuns que ajudin a conviure en una mateixa comunitat. També promou l’ús de la llengua catalana en un marc plurilingüe com un element de cohesió i igualtat d’oportunitats.

És objectiu fonamental de tot centre educatiu acollidor que tots els alumnes desenvolupin, mitjançant qualsevol àrea o matèria curricular, les aptituds i les actituds que els han de capacitar per construir un model de societat obert, democràtic, respectuós i cohesionador.
"

Departament d'Ensenyament, Desenvolupament del centre educatiu acollidor, 2012