Pissarra 32 - març 2008 Pasqua

Pàg. 9

Els alumnes de Quart fan la plantada d'arbres al Garxal

El dijous dia 28 de Febrer, els alumnes de les tres escoles del poble vam anar al Garxal a plantar arbres.

Cada parella havia de portar un poal i una aixadeta.

A les 9 hores els pares i mares ens van portar a l’embarcador del vaixell  Santa Susanna.

Vam pujar a la barca i vam fer una passejada pel riu fins arribar a la desembocadura, allí vam donar la volta i vam dirigir-nos a l’embarcador del restaurant Nuri on vam baixar. Durant el trajecte, el monitor de l'Escola del Parc Natural ens anava explicant el nom de cada ocell i cada arbre que veiem al passar per la vora del riu.

Al restaurant de Nuri vam esmorzar,i d’ allí vam sortir caminant fins el lloc on havíem de plantar els arbres.

Els arbres que vam plantar, eren tamarits i en vam plantar uns 600, entre les tres escoles. Després de plantar-los, els vam regar. La monitora ens va felicitar del bé que ho havíem fet.

En acabar de plantar, va venir la caminada de debò, vam haver de fer cinc quilòmetres cap a la urbanització de Riumar, donant la volta pel far i el Galatxo. Vam dinar a la zona de picnic de Riumar. Després de dinar la nostra monitora que es deia Núria ens va ensenyar les dunes i la vegetació.

El vaixell tenia dues zones per poder estar: dalt i baix. Els alumnes de l'escola de l'Assumpció i de Riumar d'anada vam estar a la part de dalt i els de Sant Miquel baix, després a la tornada al revés.

A les cinc, vam tornar cap a casa on els pares i mares ens estaven esperant al mateix lloc que al matí ens van deixar.

Va ser un dia molt divertit i la nostra mestra ens va felicitar del bé que ens vam portar.

Els alumnes de 4t

4t1