Celebració del Carnaval

Aquest any, en la quinzena més ventosa i freda del que portem d'hivern, hem celebrat el Carnaval fent consignes per a cada tarda, celebrant el dijous llarder i fent rúa el divendres, disfressant-nos, llegint el testament del rei Carnestoltes, cremant-lo i fent un berenar que ha realitzat l'AMPA.

DECORACIÓ

Quan arriba el temps de l'hivern i començar el febrer, arriba el moment de decorar els aularis i preparar la vinguda del rei dels pocasoltes.

Els aularis es van decorant amb motius de la Carnaval amb dibuixos, penjolls, cartells, caretes i pancartes.

CADA TARDA... UNA CONSIGNA!

Cada dia, els alumnes de 6è passen la consigna de la forma de vestir que hem de portar a la tarda. Una tarda hem anat amb corbata o bufanda especials, una tarda amb una sabata de cada classe, una tarda amb el davantal...

DISFRESSES PER GRUPS

Cada grup ha triat la seva forma de disfressar-se. Alguns han anat de tema lliure i d'altres ho han fet tots junts. Han hagut disfresses variades i per a tots els gustos.

BATUTAM

El mestre d'ed. artítistica, Óscar, ha assajat una batucada amb tots els alumnes i durant tots els patis de la setmana han avisat les consignes i el dia de la rúa han amenitzat el recorregut amb els sons de tambors, tabals i bombos. El nom l'han triat els mateixos alumnes.

RÚA, FESTA, BERENAR I DANSES

Per acabar aquesta celebració, el divendres fem una Rúa pel barri.

També un any més, les mares han participat d'allò més i hem tingut un casament al final de la rúa, amb els nuvis, els xiquets, els familiars, el bisbe, l'escolanet, etc.

Fem una festa, la lectura del pregó del Carnestoltes i la cremada del rei. Finalment un berenar que ha preparat l'AMPA ha conclòs la festa que ha estat ben lluïda.