Celebració de la "Castanyada"

DECORACIÓ

Quan arriba el temps de menjar castanyes, també arriba la tardor, ni fred, ni calor.

Els aularis es van decorant amb motius de la Castanyada , cadascun amb dibuixos, mòbils, cartells, fulles, castanyes o bolets.

Tot s'hi val si es tractar de reflectir el canvi de l'estació, la celebració de Tots Sants i la Castanyada.

EXPOSICIÓ DE FRUITS DE LA TARDOR

Ja fa uns quants anys que fem una exposició amb tota classe de fruits de la tardor, per a recordar quins són els fruits que la natura ens ofereix en aquesta estació de l'any en què el dia s'escurça i s'allarga la nit.

Els alumnes i mestres van portant fruits, cistells i preparen l'exposició que passen a visitar-la tots els alumnes de l'Escola i també molts pares i mares. També hem decorat moniatos, castanyes i els hem expostat, així com molts treballs que fan els alumnes relacionats amb la castanyada i la tardor.

TREBALLS, DIBUIXOS I MONIATOS

També fem dibuixos sobre la tardor, sobre el canvi del temps, sobre els fruits i les castanyes i sobre aquelles coses que més ens agraden. Aquest curs la novetat que hem introduït en l'exposició és una mostra de castanyes disfressades que han decorat els alumnes ajudats per les seves families i que han quedat la mar de gracioses.

CONTE DE LA CASTANYERA PER LES MARES

Aquest curs, per iniciativa de l'AMPA, s'ha decorat el racó del gimnàs per contar el conte de la castanyera, que ens l'han explicat dues fades i on han sortit dues castanyeres, una de bona i una de no tan bona. Un decorat molt bonic, amb la paradeta de la castanyera, l'arbre, la caseta i tot de fulles i colors de la tardor.

PASSADÍS DEL TERROR

Aquest curs l'AMPA ha tornat a decorar el passadís de cicle superior amb escenes de terror. Els alumnes, mestres i mares i pares que han volgut, han passat pel passadís. Quina temor!

BERENAR DE CASTANYES

A primera hora de la tarda les castanyeres passen per totes les classes a recollir amb el seu cistell, les castanyes que han portat els i les alumnes. Després, un parell de pares ens torren les castanyes i per acabar, les castanyeres i algunes mares de l'AMPA que sempre estan disposades a ajudar, ens ofereixen un berenar de castanyes ben calentes i fumades i un suc.