FESTIVAL FINAL DE CURS 2011

Fotos

Un any més, a punt d’acabar el curs L’AMPA, els mestres, els alumnes, els pares i mares es mouen de valent per tenir a punt tot el que comporta l’organització d’un festival de fi de curs. Uns amb el tema de l’organització, buscar col·laboracions, parlar amb l’ajuntament, què podem rifar, quina actuació sorpresa podem fer, comprar aigua, polos, muntar la barra, l’equip de megafonia, qui farà cada cosa ... els altres amb la tria de cançons, assaigs de coreografies, assaig general al centre cívic, vestuaris, decoració, tenir a punt els vestuaris de graduació, fotografies per a les orles, muntatge d’orles ; buscar fotografies i reportatges gràfics dels alumnes de 6è des de quan van començar la seva escolarització fins ara, muntatge dels dvd’s per als que acaben 6è,etc. etc. etc.

Finalment arriba la nit esperada, el dissabte 17 de juny aquest any. Tot el Centre Cívic semblava una festa d’aniversari. Un preciós escenari, decorat amb motius de la música del 80.
Els xiquets/es nerviosos, vestits amb espectaculars vestuaris d’acord amb la cançó a ballar.
Pares, mares, iaios, iaies, familiars,...van omplir el centre cívic per veure actuar els xiquets/es. I la veritat és que tothom, xiquets i xiquetes, pares i mares, mestres i AMPA, en vam sortir molt satisfets.
Emotiu va ser també, l’acte d’acomiadament dels alumnes de 6è que acaben l’educació primària. Vestits amb les togues i els birrets com a graduats, els tutors que els havien tingut al llarg de la seva escolaritat i els mestres que els han tingut, la junta de l'AMPA i el director de l’escola, els hi van fer el lliurament d’una orla amb tots els companys i mestres que han format part de la seva escolarització des d’Educació Infantil fins a 6è. També se'ls va regalar d’un dvd de record de la seva escolarització a l'Escola Riumar, amb fotografies i vídeos des de quan van començar P-3 fins a 6è.
Cal valorar també l’actuació especial i sorpresa que van preparar un grup de mares i en què van actuar ex-alumnes de l'escola amb un remix i que va acabar de donar el caire festiu i d’aniversari al festival d’enguany.

ÀLBUM DE FOTOS

Escola Riumar / actualitzat 30/9/11