CELEBREM EL NADAL A L'ESCOLA

La segona setmana de desembre ens ha vingut l'arbre Max, que cada matí saluda els alumnes, mestres i mares de l'escola.

Durant les dues setmanes anteriors a l'acabament del trimestre hem decorat l'escola amb motius nadalencs, hem assajat nadales i hem preparat les activitats de l'últim dia.

El dia 18 els alumnes de P5, han enregistrat el programa de ràdio sobre com celebrem el Nadal a l'escola Riumar. La tutora Noèlia Morales i la mestra practicant Paula Arques, han realitzat el guió i Francesc Bertomeu ha fet la part tècnica. Han explicat què fan per Nadal, com el celebren, han recitat poemes i han cantat cançons.

El dia 19 els alumnes de 6è, per iniciativa del seu tutor Vicent Cerdà, han fet la "Revista Parlada" en què han fet poesia, cançons, entrevistes, concursos i humor. Han recaptat diners per a les colònies de fi de curs.

L'últim dia de trimestre hem celebrat el Nadal amb l'arribada del pare Noël, amb vespino. Més tard ha arribat el patge Melgabal i els xiquets i xiquetes li han donat les cartes per als Reis Mags.

La classe de 4t, dirigits per M.Carme Ventura i la tutora M. Carme Llaó, ens han oferit l'obra de teatre "Nadal a la granja", en la qual han actuat com autèntics professionals.

També hem cantat Nadales, dirigits pel mestre de música Óscar Espinós i per les mestres Fina Lahoz, Anna Casabó i Vicent Cerdà. Algunes classes han recitat poemes que els han ensenyat les seves mestres Sarai Martos de 2n i Virgínia Franch de 3r.

Per acabar l'AMPA ens ha ajudat a fer el cagatió i cada xiquet i xiqueta ha tingut una bossa de llaminadures.

Abans de marxar cap a casa hem repartit les notes i la revista del trimestre, La Pissarra nº 54.

A continuació podeu veure les fotos i el vídeo del teatre i escoltar el programa de ràdio de P5.