Sant Jordi a l'escola

Per celebrar el Sant Jordi, fem un seguit d’activitats a la nostra escola: Al matí hi han paradetes amb exposició i venda de llibres, el benefici del qual es destinarà a subvencionar l'excursió de final de curs els alumnes de 6è. Són els propis alumnes de 6è els responsables de la venda durant tot el dia.

A les 11:30 s’emetrà per ràdio Delta el programa amb les obres guanyadores. El programa també es pot escoltar al bloc “Fem ràdio a l’escola”.

L’exposició de treballs, cartells i  manualitats de Sant Jordi està a la sala de psicomotricitat i la passen a visitar totes les classes. També està oberta, al final del matí i de la tarda per a les famílies que vulguin veure-la.

A la tarda, al gimnàs, i a per a tots els alumnes de l’escola, es fa la representació de la llegenda de Sant Jordi, per part dels alumnes d’infantil. Els alumnes de 6è faran l’auca de Sant Jordi. Continuem amb els actes de la Diada, amb el lliurament dels premis del concurs literari de Sant Jordi al guanyadors de cada curs. També premiem els alumnes guanyadors del concurs de cartells i de la lectura en veu alta.

Abans de marxar a casa es donarà la revista de Sant Jordi a tots els alumnes.

Representació de la Llegenda de Sant Jordi pels alumnes d'educació infantil

De P5: Teatre llegenda de Sant Jordi 2014