SOM PORTADA A L'XTEC

La nostra escola, l'escola Riumar, i concretament el treball que fem a l'hortet ecològic, i el blog on pengem el que anem fent, és portada de l'XTEC des del dia 4 de març de 2014. En els darrers 7 mesos ho hem estat en 5 ocasions, comptant aquesta. El treball de l'hortet, penjat com a bona pràctica educativa, és tutoritzat pel director Francesc Bertomeu, que s'encarrega de penjar la informació setmanal del que es va fent. Amb l'hortet es pretén que els alumnes experimentin el procés de cuidar, fer créixer i gaudir del fruit d'un hortet ecològic, sense cap ús de pesticides ni abonaments químics i aprenguin el valor de l'esforç, de cuidar les plantes i de reciclar els aliments per fer-ne adob.

Cal dir que l’escola Riumar ha estat en primera plana de l’XTEC en cinc ocasions des del passat mes de juny. Ho hem estat per tres de les activitats que fa anys que fem a l’escola i que són l'hortet ecològic "L'hortet del Riumar, que es realitza, des de fa tres cursos, la revista La Pissarra, en edició digital  i el programa de ràdio Llapis i Paper, com a innovació i bones pràctiques educatives. La revista va ser destacada el nº de fi de curs 53 i actualment, en l'apartat revistes està destacat el nº 54 sobre Nadal. Els programes de ràdio han estat destacats el programa de 1r sobre la Castanyada i el programa de P5 sobre el Nadal.

La pàgina de l’XTEC (www.xtec.cat) és la pàgina principal de l’ensenyament a Catalunya i és visitada per tota la comunitat educativa catalana i que la nostra escola hagi sortit en cinc ocasions en els darrers 7 mesos és tot un orgull i una empenta per continuar en les nostres activitats d'innovació i bones pràctiques.

ptd

port xtec