ACTIVITATS DE L'ÚLTIM DIA DE CURS

L'últim dia de curs hem organitzat una sèrie d'activitats per passar-nos-ho bé i acomiadar el curs 2013-2014. En primer lloc hem organitzat uns partits de futbol sala entre les mestres, mares i alumnes de 6è. Després hem fet un partit entre els mestres i els alumnes de 6è. Posteriorment hem començat una roda de sis activitats esportives i lúdiques amb jocs tradicionals i altres: El joc del mocadoret, el joc de les cadires, cursa de cambrers, ball amb globus d'aigua, cursa de cangurs i jocs del cementeri.

A Educació Infantil també s'han organitzat jocs i activitats: pintar un mural amb pintura, fer curses amb gots d'aigua i encertar llançament de taps.

Ha estat un matí divertit i que s'ha acabat amb l'acomiadament fins el proper curs, el lliurament de les revistes, alguns materials, el dvd del festival i moments emotius de comiat!

ÀLBUM DE FOTOS

Pàgina d'inici inici