AMPA de l'escola Sant Sebastià de Els Pallaresos.

L’Associació de Pares d’Alumnes del Col·legi Públic Sant Sebastià dels Pallaresos va ser fundada l’any 1994 amb els següents objectius:

En primer lloc, promoure la intervenció dels pares en el control i en la gestió del centre a través del consell escolar que és l’òrgan que ens representa, donar suport i assistència als membres de l’associació en tot allò necessari per a l’educació dels fills, cooperar en les activitats educatives del Centre, presentar i proposar programes d’activitats complementàries o extraescolars així com participar en la seva realització, realitzar activitats culturals i de formació pels pares i organitzant-ne d’altres de tipus esportiu per esbarjo dels associats, i per últim fer de nexe entre l’escola i el seu entorn facilitant d’aquesta manera la col·laboració entre el centre i els pares.

L’APA organitza les activitats extraescolars que es duen a terme en la nostra escola, l’ acollida del matí i la de la tarda i així com també és l’encarregada de coordinar el servei menjador escolar. Aquest últim servei en aquest moment el gestiona l’empresa “A TAULA educadors del gust”.

Aquesta associació col·labora amb l’escola en festes tradicionals com la castanyada, Nadal, el tió, carnaval i Sant Jordi. I en altres de caire esportiu i educatives com la festa de les escoles verdes i el cros anual entre d’altres.

Actualment l’APA organitza un total d’onze activitats extraescolars tant culturals com esportives: multi esport, futbol, basquet, gimnàstica rítmica, judo, ball, escacs, curses d’orientació, manualitats, angles i informàtica. Aquestes activitats van dirigides a nens d’ entre tres i dotze anys de la nostra escola.