Benvolgudes famílies,

Tot el claustre de mestres i professionals quan encetem el curs sentim la il·lusió de compartir amb tots vosaltres la tasca d'educar als nens i nenes de la nostra vila, Els Pallaresos.

Volem fer sabedora a tota la comunitat educativa de la nostra aposta per treballar en equip per una escola en la que, plegats, hem d'anar a la recerca del màxim rigor científic i acadèmic. I no ho aconseguirem, només, incrementant el temps de residència a l'escola, sinó fent que la qualitat del temps esdevingui la nostra força.

Entre tots, hem d'evitar carregar la tasca docent de tota la responsabilitat a l'hora d'educar els vostres fills. Els mestres i professionals del centre no podem,

i no ho hem de pretendre, ocupar aquells espais exclusius de la família en la transmissió de valors de respecte i convivència. La nostra obligació és contribuir a l'educació dels vostres fills, formant-los i guiant-los en els seus aprenentatges.

Si treballem plegats família i escola i amb l'esforç de tots, de ben segur que seguirem fent de l'escola un lloc d'exigència, rigor i respecte mutu.

La nostra unió i treball coordinat faran que la resta de la nostra comunitat educativa, la societat de Els Pallaresos i les entitats que la representen, sentin interès per la nostra escola i li atorguin la importància i el suport que es mereix.

La nostra comunitat educativa:

L'escola és el marc i escenari d'ensenyament i aprenentatge, de socialització, de relacions i de descobertes.

El context escolar ha de potenciar la iniciativa, creativitat, el treball en equip, l'auto-disciplina, la convivència, l'autonomia personal, ...; tot allò necessari per a que els infants creixin i es desenvolupin com a éssers socials. Aquest treball s'ha de dur a terme en un entorn global, on la tasca és compartida entre els diferents membres de la comunitat educativa, mitjançant el màxim òrgan de gestió que és el CONSELL ESCOLAR.

Amb il·lusió, respecte i confiança, amb eficàcia i amb esperit constructiu: la volem així!!

L'Equip Directiu

sd