Benvinguts a l’Escola Sant Sebastià.

Som una escola de titularitat pública, corresponent al Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Els nivells educatius que s’hi imparteixen són el 2n cicle d’educació infantil i tota l’etapa de primària.

La nostra escola està ubicada al bell nucli del poble, envoltat de nombroses urbanitzacions.

Comunicació i serveis

Els Pallaresos gaudeix d’una bona comunicació. Situat a 8 km de Tarragona, al quilòmetre 10 en direcció a Santes Creus, i per tant amb accés directe des del poble a la C.N. 340. També a l’entrada i sortida de l’autopista A-7. Ben comunicat per cada un dels extrems del seu terme municipal amb carreteres comarcals que el posen en contacte amb la resta de municipis d’influència de la zona (Valls, La Secuita, Santes Creus, El Catllar, Perafort, …).

Pel que fa als serveis públics i socials fonamentals, en l’apartat d’ensenyament, el poble compta amb dos guarderies privades i una de municipal, dos centres d’educació primària i un institut acabat d’innagurar.

Referent a sanitat i serveis socials, el poble compta amb el servei de l’ABS Sant Salvador-Pallaresos, que es desplega en dos: el CAP de Sant Salvador i el Dispensari Municipal dels Pallaresos.

El municipi també compta amb els serveis d’una farmàcia, d’una oficina de correus i de la Policia Local.