Biblioteca

• BIBLIOTECA OBERTA A LES FAMÍLIES: els DIMARTS A LA TARDA, de 16,30 a 18 h. Podeu venir amb els vostres fills/es a llegir, consultar o demanar llibres en préstec.
  • BIBLIOTECA OBERTA A L’HORA DEL PATI PER ALS ALUMNES DE PRIMÀRIA.
  • Dimarts: alumnes de 1r a 3r.
  • Dijous: alumnes de 4t a 6è.
  • CARNET DE LA BIBLIOTECA: per als alumnes que vulguin demanar llibres en préstec. Per obtenir el carnet s’ha de portar un llibre. Els alumnes que ja tenen carnet, no cal que el tornin a fer.
  • ACTIVITATS D’ANIMACIÓ A LA LECTURA:
  • Apadrinaments de lectura:  els alumnes de 5è als de P-5 i els alumnes de 6è als de 1r.
  • Joc de l’enigma del mes: Cada mes hi haurà un enigma a la cartellera de la biblioteca que els alumnes poden resoldre de manera voluntària.
  • Bookcrossing: Gimcana de lectura, de participació voluntària, que es realitzarà amb la col·laboració de diversos establiments del poble.

AGRAÏM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ I COL·LABORACIÓ!!!

COMISSIÓ DE BIBLIOTECA

Si voleu llegir un document que dóna informació sobre la biblioteca: Cliqueu aquí.

Al bloc de l'escola també hi ha més informació. Cliqueu aquí.