Som escola verda

El projecte ESCOLES VERDES  és un programa creat per la Generalitat de Catalunya ( Departament de Medi Ambient, Departament d’Ensenyament i Institut Català d’Energia) que pretén ajudar els centres educatius a educar en el respecte pel medi ambient. La nostra escola sempre ha treballat en aquesta línia i des del curs 2010 – 2011  forma part d’aquest projecte amb l’objectiu de millorar el respecte pel medi ambient i motivar i promoure la participació i implicació de tota la comunitat educativa envers el desenvolupament sostenible.

ACTUACIONS QUE FA L’ESCOLA

1. Recollida selectiva de paper, plàstic i rebuig, a totes les aules tenim 3 contenidors diferents.
  2. Utilitzar material reciclat en les activitats del centre (festes, murals, treballs dels alumnes...)
  3. Classificació dels residus generats al menjador, seguint les pautes del reciclatge.
  4. Reutilitzar el paper per les dues cares o aprofitar fotocopies defectuoses, a totes les aules tenim una safata blava amb el logo de la mascota i el cartell “reutilitza’m”.
  5. Respectar el nostre entorn: animalons, arbres, plantes…
  6. L’hort ecològic.
  7. Tenim un compostador a l’hort.
  8. Racó de l’escola verda ( Suro amb informació: temes sostenibles, treballs dels alumnes….).
  9. Ús de carmanyoles.
  10. Aprofitar el màxim la llum solar. Estalviar energia elèctrica.

L'escola va crear un himne fent homenatge a les escoles verdes.

I la tenim disponible per a que la pogueu escoltar clicant la clau de sol.